کد خبر: ۳۷۰۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

ارائه تسهیلات مالی به دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌های فعال حوزه علوم شناختی

با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال درحوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، به منظور کمک به توسعه کسب‌وکارها، تجاری‌سازی محصولات و گسترش زیست‌بوم فناوری و نوآوری، شرکت‌ها و مراکز استارتاپی، دانش‎‌بنیان‌ها و شتابدهنده‌های فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند از تسهیلات مالی تبصره 18 قانون بودجه کشور بهره‌مند شوند.

براساس توافقی میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق نوآوری و شکوفایی این تسهیلات مالی در قالب تبصره 18 قانون بودجه 1402 در اختیار مراکز و شرکت های فعال در حوزه علوم شناختی قرار می‌گیرد.

درچارچوب این توافق این تسهیلات بنا به درخواست متقاضیان تا سقف 30 میلیارد ریال و با کارمزد چهار درصد از طریق معرفی این مراکز و شرکت‌ها به بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

دست اندرکاران و صاحبان مراکز و شرکت های استارتاپی و دانش بنیان فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند با ثبت مدارک و درخواست تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه کشور 1402 در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی و تایید ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از تسهیلات مالی این قانون بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی