کد خبر: ۳۷۰۴۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

از وسترن دیجیتال به‌خاطر مشکلات حافظه‌های SSD سن‌دیسک شکایت شد

در این شکایت اشاره شده که وسترن دیجیتال قابلیت حافظه‌های خود را به اشتباه معرفی کرده است و برای برطرف‌کردن آن‌ها تلاش نمی‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، در کالیفرنیا، یکی از مشتریان وسترن دیجیتال (Western Digital) علیه این شرکت شکایت دسته‌جمعی جدیدی را تنظیم کرده و با درخواست خسارت 5 میلیون دلاری، مدعی شده است که وسترن دیجیتا‌ل قابلیت‌های حافظه‌های SSD خود را که با مشکلات زیادی مواجه هستند، به‌اشتباه معرفی کرده است.

براساس گزارشی، در این شکایت ادعا شده که وسترن دیجیتال از طریق برند SanDisk، به مشتریان این انتظار را داده است که SSDهای قابل حمل آن یک «رویکرد ذخیره‌سازی مقاوم و قابل اعتماد» ارائه می‌کنند، درحالی‌که از مشکل قطع اتصال و ازدست‌رفتن داده‌های آن‌ها آگاه بوده است.

مشکلات حافظه‌های SSD سن‌دیسک

از وسترن دیجیتال به‌خاطر مشکلات حافظه‌های SSD سن‌دیسک شکایت شد

وسترن‌ دیجیتا‌ل در طول چند هفته گذشته با مشکلات زیادی مواجه شده است و نشریات و کاربران مختلفی به مشکل حافظه‌های SSD آن اشاره کرده‌اند. از طرفی دیگر، نمایندگان این شرکت و SanDisk نسبت به گزارش‌های مختلفی که در این رابطه منتشر شده است، هیچ پاسخی ارائه نکرده‌اند.

در این شکایت دسته‌جمعی آمده است:

«برخی از حافظه‌های قابل حمل SanDisk Extreme Pro SSD با عملکرد اصلی خود مطابقت ندارند و همچنین وعده اصلی وسترن دیجیتا‌ل را مبنی بر انجام کاری که برای آن‌ها برنامه‌ریزی‌شده‌اند (ذخیره داده‌ها برای دسترسی بعدی)، به‌درستی محقق نمی‌کنند.»

از وسترن دیجیتال به‌خاطر مشکلات حافظه‌های SSD سن‌دیسک شکایت شد

در ادامه آن نیز گفته شده:

«وسترن دیجیتال نتوانسته است محدوده شماره سریال حافظه‌های بالقوه آسیب‌دیده را به‌طور عمومی فاش کند و حتی میزان یا وجود این نقص را مشخص نکرده است.»

این دادخواست همچنین اشاره می‌کند که ادعاهای این شرکت مبنی بر اینکه SSDها می‌توانند داده‌های کاربران را ذخیره و بازیابی کنند، نادرست است. علاوه‌براین، وسترن دیجیتال تلاش کرده با به‌روزرسانی سیستمی و همچنین ارائه حافظه‌های جایگزین مشکل را برطرف کند، اما آن‌ها نیز از همان نقص رنج می‌برند.

درحالی‌که هیچ مدرک رسمی در این رابطه وجود ندارد، در دادخواست همچنین اشاره شده که وسترن دیجیتال ممکن است در تلاش برای خلاص‌شدن از موجودی این حافظه‌ها، آن‌ها را با تخفیف عرضه کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی