کد خبر: ۳۷۱۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶

مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A25 در فضای وب منتشر شد

اخیرا اخبار چندانی پیرامون گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A25 منتشر نشده است. شایعات اولیه نشان دادند که این محصول احتمالا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد. اما شایعات بعدی ادعا کردند که سامسونگ برای توقف تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت سری گلکسی A خود آمادگی ندارد و همین موضوع موجب شد تا فرضیه معرفی گلکسی A25 قوت بیش‌تری بگیرد. اکنون برخی جزئیات مربوط به دوربین گلکسی A25 در فضای آنلاین منتشر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به نقطه‌ای رسیده است که سخت‌افزار دوربین اکثر گوشی‌های گلکسی هر ساله به‌طور کامل اصلاح نمی‌شود. این استراتژی برای گوشی‌های ارزان‌قیمت و برتر کمپانی اعمال می‌شود. سامسونگ بیش از هر زمان دیگری بر بهبود تجربه کاربری دوربین از طریق بهینه‌سازی و هوش مصنوعی متمرکز شده است. از آنجا که برای بهبود عملکرد از طریق نرم‌افزاری کماکان فضای زیادی باقی مانده است؛ لذا ارتقاء سخت‌افزار به پدیده‌ای نادرتر تبدیل شده است.

گوشی معرفی نشده گلکسی A25 نیز احتمالا همین رویکرد را دنبال می‌کند. بر اساس یافته‌های جدید کاربران انجمن GalaxyClub، گلکسی A25 احتمالا از حداقل 2 سنسور دوربین مشترک با مدل فعلی گلکسی A24 4G بهره خواهد برد. گلکسی A25 احتمالا دارای دوربین‌های اصلی و سلفی مشابهی خواهد بود.

یافته‌های جدید نشان می‌دهند که گلکسی A25 همانند گلکسی A24 4G مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این مدل میان‌رده سال 2024 سامسونگ از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهره‌برداری خواهد کرد.

اگرچه این گوشی با شماره مدل SM-A256E حداقل از اوایل فصل بهار فرآیند توسعه خود را پشت سر می‌گذارد؛ اما سامسونگ احتمالا آن‌را در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. موضوع جالب توجه اینکه در رابطه با تولید مدل‌های اروپایی (با شماره مدل SM-A256B) و سایر مدل‌ها تاکنون هیچ مدرکی به دست نیامده است. اما برای توسعه این دستگاه‌ها هنوز فرصت زیادی باقی مانده است.

مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A25 در فضای وب منتشر شد

گلکسی A24 4G در ماه مه 2023 عرضه شد. این موضوع بدان معناست که تا موعد رونمایی از مدل جانشین این گوشی یعنی گلکسی A25 کماکان چندین ماه زمان باقی مانده است. بنابراین طی ماه‌های پیش رو جزئیات بیش‌تری در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

جدا از سنسورهای اصلی و سلفی بایستی مشخص شود که آیا گلکسی A25 سایر مولفه‌های پیکره‌بندی دوربین را از مدل نسل قبلی خود به ارث خواهد برد یا خیر. در صورت تحقق این سناریو، سامسونگ در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز بهره‌برداری خواهد کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی