کد خبر: ۳۷۱۱۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

گوگل سرعت اکثر گوشی‌های اندرویدی بازار را 30 درصد افزایش داد

شرکت گوگل برای دستگاه‌های موبایلی مجهز به سیستم‌عامل‌ اندروید، به‌روزرسانی مهمی را ارائه نموده است. این به‌روزرسانی بر سرعت راه‌اندازی برنامه‌ها در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی به میزان قابل‌توجهی تاثیرگذار خواهد بود. این آپدیت با محیط اجرای برنامه در سیستم‌عامل اندروید یا Android Runtime (ART) مرتبط است.

به گزارش «نبض فناوری»  شرکت گوگل برای دستگاه‌های موبایلی مجهز به سیستم‌عامل‌ اندروید، به‌روزرسانی مهمی را ارائه نموده است. این به‌روزرسانی بر سرعت راه‌اندازی برنامه‌ها در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی به میزان قابل‌توجهی تاثیرگذار خواهد بود. این آپدیت با محیط اجرای برنامه در سیستم‌عامل اندروید یا Android Runtime (ART) مرتبط است.

بعلاوه بهره‌مندی و سرعت دریافت این به‌روزرسانی به کمپانی سازنده، پوسته مورد استفاده و مدل دستگاه بستگی ندارد. این به‌روزرسانی از طریق آپدیت‌های سیستم گوگل پلی اعمال شده و اندروید 12 و ورژن‌های جدیدتر از این سیستم‌عامل را تحت پوشش قرار می‌دهد.

گوگل با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که به لطف عرضه آخرین به‌روزرسانی ART 13 و بهینه‌سازی زمان اجرا و کامپایلر، زمان راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها تا 30 درصد بهبود یافته است. سرعت شروع برنامه‌ها به خصوصیات یک دستگاه خاص بستگی دارد. بعلاوه عملکرد کلی دستگاه‌های اندرویدی بهبود یافته و فرآیند بوت سیستم‌عامل هنگام راه‌اندازی مجدد نیز تا 20 ثانیه سریع‌تر شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است گوگل به‌زودی آپدیت مشابهی را برای سیستم‌عامل اندروید گو منتشر کند. اندروید گو نسخه ویژه‌ای از سیستم‌عامل موبایلی گوگل برای گوشی‌های هوشمند پایین‌رده محسوب می‌شود.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی