کد خبر: ۳۷۱۱۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

رندرهای جدیدی از ردیاب گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ منتشر شد

طبق این تصاویر، نسل جدید ردیاب سامسونگ نسبت به نسخه اصلی خود با طراحی کاملاً متفاوتی عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری» ردیاب گلکسی اسمارت تگ 2 (Galaxy Smart Tag 2) سامسونگ اخیراً از نهادهای نظارتی مانند Bluetooth SIG و FCC مجوز دریافت کرد و حالا در گزارش جدیدی، تاریخ عرضه احتمالی و رندرهایی از آن فاش شده است.

در حالی که هنوز تاریخ عرضه دقیق ردیاب سامسونگ مشخص نشده است، خرده‌فروش بریتانیایی MobileFun اعلام کرده که این دستگاه در ماه اکتبر (مهر/آبان) عرضه خواهد شد. همچنین رندرهایی که توسط این خرده‌فروشی منتشر شده است، گلکسی اسمارت تگ 2 را در دو گزینه رنگی براق سیاه و سفید به نمایش می‌گذارد.

طراحی و ویژگی‌های گلکسی اسمارت تگ 2

براساس تصاویر منتشر شده، می‌توان گزارش‌های قبلی را تأیید کرد که در آن‌ها گفته شده بود سامسونگ نسل دوم ردیاب گلکسی اسمارت تگ خود را نسبت به نسخه قبلی، با طراحی تازه‌ای روانه بازار خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن هستند که غول مستقر در کره جنوبی با اضافه کردن پشتیبانی از پهنای باند فوق العاده (UWB) به Smart Tag 2، گامی جسورانه در جهت پیشرفت آن برداشته است. با وجود این فناوری، دقت ردیاب سامسونگ در مکان‌یابی افزایش پیدا می‌کند و یکپارچه‌سازی دستگاه با شبکه Find My Device را امکان‌پذیر می‌کند.

همچنین برخلاف نسل قبلی، انتظار می‌رود تا تمام گزینه‌های گلکسی اسمارت تگ 2 دارای اتصال بلوتوث و UWB باشند.

MobileFun قیمت پیش‌سفارش اسمارت تگ 2 را حدود 54 دلار اعلام کرده است. البته این موضوع ممکن است با استراتژی قیمت‌گذاری رسمی سامسونگ مطابقت نداشته باشد. نسخه اصلی SmartTag با برچسب قیمت 29.99 دلار وارد بازار ایالات متحده شده بود.

روز گذشته در گزارش دیگری گفته شده بود که سامسونگ احتمالاً در حال کار روی نسخه ویژه گلکسی زد فولد 5 و دستگاه‌های دیگری از جمله تبلت‌های گلکسی تب A9 و A9 پلاس و سری گلکسی تب S9 FE و گلکسی S23 FE است. با توجه به اطلاعات فاش شده درباره اسمارت تگ 2، می‌توان انتظار داشت که غول کره‌ای با برگزاری یک رویداد در ماه اکتبر، تمام این دستگاه‌ها را معرفی کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی