کد خبر: ۳۷۱۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

ایربادز گیمینگ Noise عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز Noise Buds Combat Z با تاخیر بسیار کم گزینه بسیار مناسبی برای گیمرها به نظر می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری»، پس از عرضه ایربادز Noise Buds VS106 در هفته گذشته، شرکت سازنده اکنون ایربادز جدیدی با تمرکز بر گیمینگ عرضه کرده است که Noise Buds Combat Z نام دارد. این محصول دارای درایورهای ۱۰ میلی‌متری است که کیفیت صدای غنی و فراگیر را ارائه می‌دهد، دارای قابلیت حذف نویز محیطی است، به این معنا که لازم است هنگام گیمینگ نگران نویز محیط باشید.

ایربادز Noise Buds Combat Z با تاخیر بسیار کم گزینه بسیار مناسبی برای گیمرها به نظر می‌رسد. کاربران می‌توانند فقط با یک بار شارژ این محصول تا ۵۰ ساعت از آن استفاده کنند. این محصول به فناوری Instacharge مجهز شده است، بنابراین فقط با ۱۰ دقیقه شارژ سریع آن می‌توانید ۱۲۰ دقیقه بازی کنید. این ایربادز از بلوتوث نسخه ۵.۳ برای اتصال یکپارچه استفاده می‌کند.

افراد می‌توانند ایربادز Noise Buds Combat Z را با قیمت ۱۲.۰۵ دلار از وب‌سایت Flipkart تهیه کنند. این محصول در سه رنگ خاکستری، مشکی و سبز عرضه می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی