کد خبر: ۳۷۱۹۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

برگزاری نمایشگاه ملی توسعه فناوری اپتیک و کوانتوم در آبان ماه

نمایشگاه ملی توسعه فناوری اپتیک و کوانتوم بزودی برگزار می‌شود

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، این رویداد علمی، فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، آشنایی با آخرین دستاوردها و ارتقاء همکاری های علمی و تجاری در زمینه لیزر و فوتونیک ایجاد می کند.

در نمایشگاه ملی اپتیک و کوانتوم به عنوان مهم‌ترین رویداد توسعه فناوری در حوزه اپتیک و کوانتوم در کشور، شرکت‌ها و موسسات علمی - تحقیقاتی داخلی فرصت خواهند داشت تا تجارب خود را در زمینه‌های مختلف اپتیک، لیزر، فوتونیک و کوانتوم عرضه کرده و با سایر اعضای این صنعت و متقاضیان فناوری تبادل نظر کنند.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید، متخصصان و فناوران معتبر در حوزه اپتیک و کوانتوم به منظور ارتقاء دانش فنی و علمی مخاطبان می‌باشد.

ستاد اپتیک و کوانتوم آمادگی دارد بخشی از هزینه‌های شرکت‌های متخصص در حوزه فناوری اپتیک و کوانتوم را برای شرکت در این ورکشاپ ها پرداخت نماید.

این رویداد در تاریخ 13 تا 16 آبان ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 5 برگزار خواهد شد. جهت ثبت نام در این نمایشگاه می توانید به لینک https://nanoexhibition.ir/auth مراجعه کنید. همچنین امکان کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره تلفن 021-88064947 داخلی 7817 هم وجود دارد.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی