کد خبر: ۳۷۲۰۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۰

نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند برگزار می‌شود

نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند با با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته برگزار می‌شود. هدف از این رویداد، شناسایی و بهره‌مندی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از فناوری‌های نوین جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به کاربران راه است.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، محورهای اصلی این رویداد شامل یکپارچه سازی و اتصال داده‌ها، مدیریت کلان داده و استخراج دانش، خودروهای خودران و زیرساخت های لازم، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و فناوری های نوین، استانداردسازی سـامـانـه‌های حـمل و نقل هوشـمـند، ایـجاد ارزش افـزوده و افـزایـش اثـربخشی سـامـانـه‌هـا، کالـیبراسیون خودکار سـامـانه‌های حمل و نقل هـوشـمند، شـیـوه‌هـای نـوین اطـلاع رسانی و مـدیریت تـقاضای سفر، مکان‌یابی، جانمایی و روش‌های سرمایه گذاری سامانه های حمل و نقل هوشمند و ایده های آزاد است.

علاقمندان اعم از اساتید، دانشجویان، فناوران و شرکت‌های فناور، نوپا و دانش بنیان و فعال صنعتی تا 30 شهریور ماه فرصت دارند تا طرح‌های خود را در محورهای تعیین شده به دبیرخانه رویداد راه هوشمند ارسال کنند. فناوری‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز ارزنده از امکان انعقاد قرارداد همکاری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ارتباط با جامعه سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران، بهره‌مند خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.irsmartroad.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی