کد خبر: ۳۷۲۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

ساعت هوشمند Ambrane Marble با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Ambrane Marble با گواهی IP68 با قیمت ۲۴ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش «نبض فناوری»، ساعت هوشمند Ambrane Marble دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این محصول از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای حسگرهای سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری فشار خون است. همچنین قابلیت‌هایی مانند ردیاب خواب و ردیاب چرخه قاعدگی را نیز ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند با استفاده از ساعت هوشمند Ambrane Marble دوربین و موسیقی را از راه دور کنترل کنند. این گجت پوشیدنی از فناوری UniPair پشتیبانی می‌کند، بنابراین جفت شدن سریع تنها با یک ضربه را تضمین می‌کند. انرژی ساعت هوشمند یادشده با استفاده از یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که با یک بار شارژ کامل تا هفت روز شارژدهی دارد. این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Ambrane Marble در رنگ‌های مختلف سبز، مشکی و قهوه‌ای با قیمت تخفیف‌خورده ۲۴ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، البته قیمت اصلی آن ۳۳ دلار است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
وبگردی