کد خبر: ۳۷۲۱۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه وتکس امارات برگزار می‌‌شود

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنایع آب، انرژی و محیط زیست (WATEX) با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، در تاریخ 24 تا 26 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، نمایشگاه وتکس نمایشگاهی با هدف دستیابی به انرژی پاک است که به صورت سالانه در دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه برنامه تامین 100% برق دوبی با استفاده از منابع پاک انرژی تا سال 2050 را دنبال می‌کند. نمایشگاه وتکس محلی برای ارائه ی آخرین راه حل‌ها و محصولات شرکت‌های فناوری در حوزه آب، برق و انرژی‌های پاک است. سال گذشته حدود 47000 نفر از دستاوردهای به روز و منحصر به فرد شرکت‌های حاضر بازدید کردند و در طول نمایشگاه بیش از 5100 جلسه ی B2B و B2G و 110 سمینار برگزار شد.

شرکت‌های فعال در حوزه انرژی‌های پاک برای ارائه آخرین دستاوردهای خود، حضور در شبکه بین‌المللی فعالین این حوزه و مذاکره با همتایان یا خریداران محصولات خود، تا 30 شهریور ماه فرصت دارند که جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://tesc.ir/service/8/1 مراجعه کنند.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی