کد خبر: ۳۷۲۱۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

انتشار نسخه‌ای از چت‌جی‌پی‌تی برای مشاغل بزرگ

شرکت سازنده ربات گفت و گوی معروف چت‌جی‌پی‌تی اعلام کرده که نسخه‌ای از این ربات را برای کسب و کارها گسترش داده‌است.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، شرکت اپن ای آی گفت که نسخه‌ای از چت‌جی‌پی‌تی را برای کسب‌وکارهای بزرگ منتشر می‌کند و همپوشانی را در آنچه اپن ای آی و پشتیبان مالی آن مایکروسافت به مشتریان ارائه می‌دهند، افزایش می‌دهد.

این شرکت گفت که این نسخه چت‌جی‌پی‌تی امنیت، حریم خصوصی و دسترسی با سرعت بالاتر به فناوری اپن ای آی را ارائه می دهد.

هنگامی که این شرکت چت‌جی‌پی‌تی متمرکز بر مصرف کننده را در نوامبر(آبان-آذر] منتشر کرد، استفاده بسیار بالا از هوش مصنوعی مولد در کارهای روزانه از نوشتن تا کدنویسی آغاز شد و این ربات در ژانویه(دی-بهمن) به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید.

نظرسنجی رویترز نشان می‌دهد که بسیاری از مردم در ایالات متحده از چت‌جی‌پی‌تی برای کمک به کارهای مربوط به کار استفاده کرده‌اند، حتی اگر کارفرمایان آنها را منع کرده باشند. شرکت اپن ای آی امیدوار است با راه اندازی چت‌جی‌پی‌تی کارفرمایان از استفاده چت‌جی‌پی‌تی در محل کار استقبال کنند.

مایکروسافت قبلاً از طریق سرویس اژر اپن ای آی خود به مشاغل دسترسی به چت‌جی‌پی‌تی را ارائه می داد، اگرچه برای استفاده از آن مشاغل باید مشتری اژر، پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت باشند.

اکنون اپن ای آی گفت که مشترکین چت‌جی‌پی‌تی نیازی به اشتراک اژر ندارند. این شرکت و مایکروسافت قبلاً خدمات همپوشانی را معرفی کرده‌بودند و مشخص نیست که این دو شرکت تا چه حد بر سر مشتریان با هم رقابت می‌کنند.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی