کد خبر: ۳۷۲۵۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

اپل ظاهراً روی تولید دستگاه‌های بیشتری با چاپگر سه بعدی کار می‌کند

خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل به‌دنبال استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای تولید شاسی‌ ساعت‌های هوشمند غیر اولترا است.

به گزارش «نبض فناوری» «مینگ-چی کو» تحلیلگر مشهور بازار ماه گذشته با انتشار پستی ادعا کرد اپل می‌خواهد با هدف کاهش هزینه‌ها و کمک به محیط زیست، قطعات اپل واچ اولترا را با چاپگر سه بعدی تولید ‌کند. حالا «مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل به‌دنبال استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای تولید شاسی‌ ساعت‌های هوشمند غیر اولترا است.

با استفاده از چاپگر سه بعدی، اپل برای تولید قطعات مورد نیاز خود، نیازی به بریدن صفحات فلزی نخواهد داشت. این امر زمان ساخت ساعت‌های هوشمند اپل را کاهش می‌دهد و در عین حال به محیط زیست نیز کمک می‌کند. همزمان اپل نیز به مواد کمتری نیاز دارد. برخی منابع آگاه که تمایل نداشتند نامشان فاش شود ادعا می‌کنند اپل چنین مسیری را طی می‌کند ولی هنوز این موضوع را رسانه‌ای نکرده است.

اپل در مسیر تغییری بزرگ قرار دارد: تولید محصول با چاپگر سه بعدی

بخش هیجان انگیز این موضوع آن است که اگر همه چیز به خوبی پیش برود و اپل بتواند با موفقیت قطعات اپل واچ را با استفاده از چاپگر سه بعدی بسازد، این شرکت می‌تواند این فناوری را برای ساخت بقیه محصولات خود نیز گسترش دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا واقعا اپل می‌خواهد چنین مسیری را طی کند یا خیر.

اپل واچ سری ۹ ممکن است با شاسی ساخته شده از طریق چاپگر سه بعدی به بازار عرضه شود. براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل چاپگر سه بعدی را برای تولید شاسی مدل‌های اپل واچ فولادی آزمایش می‌کند. برای انجام این کار از دستگاه CNC برای برش فلز و طراحی روی آن و ایجاد دکمه‌های آن استفاده می‌‌کند.

با چاپگر سه بعدی، فرآیندی به نام بایندر جتینگ یک طرح کلی از دستگاه در ابعاد واقعی آن ایجاد می‌شود. این چاپ با استفاده از یک ماده پودر مانند ساخته می‌شود که پس از اعمال حرارت و فشار مانند فولاد خواهد شد. طرح‌ها و برش‌های روی آن دقیقا هستند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی