کد خبر: ۳۷۲۹۸
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

هواوی هفته آینده در مراسمی از ساعت هوشمند جدیدش رونمایی می‌کند

هواوی پنجشنبه، 23 شهریورماه، در اسپانیا رویدادی برگزار خواهد کرد تا از یک یا دو ساعت هوشمند جدید پرده بردارد.

به گزارش «نبض فناوری»، هواوی هفته آینده به بارسلونای اسپانیا می‌رود تا در رویدادی از یک (یا دو) ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. این شرکت پنجشنبه، 23 شهریورماه، این مراسم را برگزار می‌کند که متمرکز بر محصولات پوشیدنی این شرکت و استراتژی‌های مربوط به آن خواهد بود.

صفحه Huawei Mobile در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از مخاطبان خود دعوت کرد تا منتظر رویداد بعدی این شرکت در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) باشند. در پوستر این مراسم بر موضوع مد و فشن و نگاه به جلو تأکید شده است.

هواوی می‌خواهد یک یا دو ساعت هوشمند جدید معرفی کند

در این پوستر همچنین کناره‌های دو محصول را می‌بینیم که در یکی از آن‌ها شماره‌بندی و عدد دیده می‌شود، ولی دیگری ساده به رنگ رزگلد است و در وسط آن می‌توانیم چیزی شبیه به یک گل را ببینیم. به همین خاطر حدس زده می‌شود که با بیش از یک ساعت هوشمند روبه‌رو باشیم.

هواوی هفته آینده در مراسمی از ساعت هوشمند جدیدش رونمایی می‌کند

مراسم قبلی هواوی برای معرفی ساعت‌های هوشمند این شرکت در ماه مه برگزار شد و طی آن با واچ 4 و واچ 4 پرو آشنا شدیم. این محصولات چند هفته بعد به بازار اروپا رسیدند. قیمت آن‌ها به‌ترتیب برابر با 450 و 700 یورو بود و از سیستم‌عامل Harmony OS 3.0 بهره می‌بردند.

درحال‌حاضر درباره ساعت‌های هوشمند جدید هواوی اطلاعاتی منتشر نشده است؛ بنابراین نمی‌دانیم این دستگاه‌ها چه مشخصاتی خواهند داشت. اما زمان زیادی باقی نمانده است تا رسماً با این محصولات آشنا شویم.

هواوی در چند وقت اخیر تلاش کرده است که دوباره حضور پررنگ‌تری در بازار فناوری داشته باشد. این شرکت مدتی قبل از گوشی هوشمند میت 60 پرو رونمایی کرد که از تراشه Kirin 9000s استفاده می‌کند و می‌تواند تماس ماهواره‌ای داشته باشد. تولید این تراشه پیشرفته در شرایطی اتفاق افتاده است که تحریم‌های آمریکا مشکلات زیادی را برای این شرکت ایجاد کردند و عمده سهم بازار آن‌ها را از بین بردند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی