کد خبر: ۳۷۳۱۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

تاریخ معرفی گوشی‌های سری شیائومی 13T رسماً اعلام شد

دوربین گوشی‌های سری شیائومی 13T با همکاری لایکا توسعه پیدا کرده است و هر دوی این دستگاه‌ها تراشه مدیاتک خواهند داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی بالاخره تاریخ معرفی گوشی‌های سری 13T را اعلام کرد. این محصولات در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهرماه) در برلین، آلمان معرفی خواهند شد.

شایعات به معرفی این گوشی‌ها در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) اشاره کرده بودند که چنین اتفاقی رخ نداد. حالا مدیرعامل شیائومی، «لی جون»، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس رسماً از معرفی سری شیائومی ۱۳ تی در تاریخ 4 مهرماه خبر داده است. در این پست، لی جون همکاری با لایکا برای دوربین گوشی‌های آینده شیائومی را تأیید کرده است.

مدیرعامل شیائومی در این پست اطلاعات دیگری درباره گوشی‌های آینده شرکت تحت مدیریت خود منتشر نکرده، اما تا به امروز نه‌تنها شاهد افشای مشخصات فنی سری شیائومی 13 تی بوده‌ایم، بلکه چندین رندر هم از آن‌ها منتشر شده است.

تاریخ معرفی گوشی‌های سری شیائومی 13T رسماً اعلام شد

مشخصات احتمالی سری شیائومی 13T

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر OLED با رفرش ریت 144 هرتز مجهز می‌شوند و از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کنند. همان‌طور که می‌توان حدس زد، مدل پرو بالاتر از نسخه استاندارد قرار می‌گیرد.

طبق شایعات، شیائومی 13T پرو نسخه بهبودیافته ردمی K60 اولترا (K60 اکستریم ادیشن) مخصوص بازار چین خواهد بود. این دستگاه برخلاف نسل‌های قبلی‌اش، به تراشه مدیاتک مجهز می‌شود و خبری از چیپ اسنپدراگون در آن نخواهد بود. قدرت شیائومی ۱۳ تی پرو را چیپ دایمنسیتی 9200 پلاس تأمین خواهد کرد.

تاریخ معرفی گوشی‌های سری شیائومی 13T رسماً اعلام شد

گوشی آینده شیائومی از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند و در بالاترین نسخه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

شیائومی 13T از مشخصات فنی ضعیف‌تری نسبت به مدل پرو بهره می‌برد. این دستگاه تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا خواهد داشت و احتمالاً تنها در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. این دستگاه همچنین از سرعت شارژ پایین‌تر 67 وات پشتیبانی خواهد کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی