کد خبر: ۳۷۳۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

گوگل تصادفاً برخی مشخصات و تصاویر پیکسل ۸ پرو را فاش کرد

تصاویر لو رفته از پیکسل ۸ پرو به جزئیاتی مثل حسگر تشخیص دمای بدن، رنگ‌بندی و حسگر تله‌فوتو ارتقایافته‌ی این گوشی هوشمند اشاره می‌کنند.

به گزارش «نبض فناوری»پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو ماه اکتبر رسماً معرفی می‌شوند؛ اما گوگل در وب‌سایت شبیه‌ساز پیکسل به‌طور تصادفی طراحی پرچم‌دار بعدی خود را در سه رنگ فاش کرد. علاوه‌بر این بسیاری از مشخصات فنی این دستگاه هم لو رفته که البته اکنون از وب‌سایت شرکت حذف شده‌ است.

قبل‌از اینکه گوگل تصاویر فاش‌شده از پیکسل ۸ پرو را از سایت شبیه‌ساز پیکسل حذف کند، حساب کاربری براندون لی در ایکس (توییتر سابق) آن‌ها را با دنبال‌کنندگانش به‌اشتراک گذاشت. این عکس‌ها نشان می‌دهد گوشی مذکور در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری دردسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این جزئیات دیگری نیز از پرچم‌دار بعدی گوگل ازجمله حسگر تشخیص دمای بدن و سیستم دوربین آن اکنون فاش شده است.

جزئیات پیکسل ۸ پرو

طبق تصاویر جدید، پیکسل ۸ پرو همچنان با خشاب سیم‌کارت عرضه خواهد شد و این یعنی شایعات اخیر مبنی‌بر اینکه گوگل فقط نسخه‌ی eSIM این گوشی را روانه‌ی بازار خواهد کرد واقعیت ندارند. علاوه‌بر این عکس‌ها نشان‌ می‌دهند پرچم‌دار رده‌بالای بعدی گوگل از دو اسپیکر برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیر بهره خواهد برد.

گفته می‌شود پیکسل ۸ پرو به دوربین تله‌فوتو با پشتیبانی از زوم ۵ برابری مجهز می‌شود. البته نمی‌دانیم این قابلیت به زوم اپتیکال اشاره دارد یا ترکیبی از بزرگ‌نمایی دیجیتال و اپتیکال. از دیگر ویژگی‌های گوشی پیکسل می‌توان به NFC و پشتیبانی از 5G اشاره کرد.

جزئیات پیکسل ۸ پرو
جزئیات پیکسل ۸ پرو

به‌طور کلی انتظار داریم پیکسل ۸ پرو، پیشرفته‌ترین امکانات و قابلیت‌ها را در بین گوشی‌های ساخت گوگل ارائه دهد.

متأسفانه وب‌سایت شبیه‌ساز پیکسل هیچ جزئیاتی درمورد تراشه‌ی تنسور G3 ارائه نداده است. این پردازنده به‌عنوان قلب تپنده‌ی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو عمل خواهد کرد. البته طبق گزارش‌های اخیر این سیستم-روی-چیپ از ۹ هسته بهره خواهد برد و نسبت‌به نسل قبلی بهبودهای چشمگیری خواهد داشت.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو برای بازار اروپا اخیراً فاش‌شده که نشان می‌دهد نسخه‌ی پایه‌ی مدل استاندارد با برچسب ۷۱۰ یورویی روانه‌ی بازار خواهد شد و بهترین نسخه‌ی مدل پرو نیز ۱۱۸۸ یورو خواهد بود.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی