کد خبر: ۳۷۳۸۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

سامسونگ از ورژن تام براون ادیشن گلکسی زد فولد 5 و گلکسی واچ 6 رونمایی کرد

امروز شرکت سامسونگ همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود؛ از ورژن تام براون ادیشن گوشی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی واچ 6 به‌طور رسمی رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی رسمی خود اعلام کرده که مدل آراسته شده گوشی جدید گلکسی زد فولد 5 از المان‌های شاخص طراحی تام براون بهره گرفته و دارای بافت چرمی با طراحی سنگریزه‌ای مشکی‌رنگ و جزئیات ناخالص است.

نمای بیرونی گوشی دارای نوارهای قرمز، آبی و سفید است؛ مشخصه‌ای که یکی از ویژگی‌های کلیدی سری تام براون محسوب می‌شود. بافت پارچه‌ای حک شده روی گلس پشتی، فریم مشکی برجسته و لولای طلایی و حلقه‌های طلایی دور لنز دوربین سایر مولفه‌های طراحی در این مدل به‌شمار می‌روند.

این نسخه لیمیتد به‌همراه 2 کیف چرمی مجزا و ورژن ویژه‌ای از قلم S Pen عرضه می‌شود. همچنین این پکیج شامل کیف نمادین تام براون است.

سامسونگ از ورژن تام براون ادیشن گلکسی زد فولد 5 و گلکسی واچ 6 رونمایی کرد

از سوی دیگر گلکسی واچ 6 تام براون ادیشن دارای بدنه طلایی برازنده، یک واچ فیس سفارشی و نشان حک شده تام براون در قسمت جانبی بدنه است. رنگ‌آمیزی شاخص تام براون شامل آبی، قرمز و سفید بر روی سگک ساعت اعمال شده و کاربران 2 عدد بند چرمی یکی با طراحی سنگریزه‌ای مشکی‌رنگ و دیگری با چرم راه راه سفید، آبی و قرمز رنگ را دریافت می‌کنند.

همچنین این رنگ‌ها در طراحی آداپتور شارژر مسافرتی 25 واتی برای گوشی، شارژر سکه‌ای شکل مخصوص ساعت و کابل انحصاری USB-C به USB-C ساخته شده از پارچه نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

سامسونگ از ورژن تام براون ادیشن گلکسی زد فولد 5 و گلکسی واچ 6 رونمایی کرد

تام براون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “این همکاری مستمر با سامسونگ نشان‌دهنده تحولی است که ما سال‌ها در کنار یکدیگر ایجاد نموده‌ایم. اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر نشان دهیم که ارائه ترکیبی فوق‌العاده از کیفیت بالا، طراحی نوآورانه و زیبایی‌شناسی کلاسیک می‌تواند به خلق یک محصول قدرتمند منجر شود. من معتقدم که گلکسی زد فولد 5 تام براون ادیشن نمونه نهایی تبدیل فناوری پیشرفته به یک بیانیه جسورانه قلمداد می‌شود.”

گلکسی زد فولد 5 تام براون ادیشن و گلکسی واچ 6 تام براون ادیشن از روز 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) و در تعداد محدود از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ در بازارهای منتخب از جمله کره‌جنوبی قابل دسترس خواهند بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی