کد خبر: ۳۷۴۰۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

حمایت معاونت علمی از فعالان حوزه فناوری های سلامت

امروز به واسطه بیش از چهار دهه تلاش مردان، زنان و مدیران توانمند و دست اندرکاران عرصه سلامت، ایران یکی از توانمندترین ها در پزشکی، دارو و درمان و تجهیزات پزشکی هستیم.

حمایت معاونت علمی از فعالان حوزه فناوری های سلامت

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری که در جمع اساتید و پزشکان شرکت کننده در اولین همایش جامع آندوسکوپی‌های پیشرفته دستگاه گوارش، دومین همایش جامع گوارش و کبد و نهمین همایش هپاتیت در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران سخن می گفت با اشاره به نقش کلیدی پزشکان و فعالان عرصه سلامت در ارتقا و اعتلای سطح کیفی زندگی جامعه عنوان کرد: امروز به واسطه بیش از چهار دهه تلاش مردان، زنان و مدیران توانمند و دست اندرکاران عرصه سلامت، ایران یکی از توانمندترین ها در پزشکی، دارو و درمان و تجهیزات پزشکی هستیم.

دهقانی با بیان این‌که اگر امروز در ابعاد جهانی عرصه‌های پزشکی، دارو، درمان و به طور کلی حوزه سلامت حرفی برای گفتن داریم، به مدد نیروی انسانی توانمند و متخصص کشور است ادامه داد: باور داریم کم لطفی هایی به جامعه سلامت و پزشکی کشور صورت گرفته است، اما معتقدم این جامعه سرمایه اصلی کشور ما است و بر خود فرض می دانیم که از توانمندان و فعالان این حوزه حمایت کنیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، تکریم و حمایت از فعالان حوزه سلامت را یک ضرورت دانست و افزود: تلاش برای حفظ، تکریم و عزت نهادن به تلاش و جایگاه فعالان حوزه سلامت از جمله پزشکان باید به عنوان یک ضرورت از سوی تمامی اقشار جامعه حائز اهمیت دانسته شود.

گفتنی است در این مراسم با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از جمعی از پیشکسوتان پزشکی در حوزه های مرتبط با این همایش ها تقدیر شد.

دومین همایش جامع گوارش و کبد، نهمین همایش بین المللی هپاتیت ایران(THC9) و اولین همایش جامع اندوسکوپی‌های گوارشی ایران در تاریخ 20 تا 23 شهریور ماه جاری به صورت حضوری در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سه سالن موازی برگزار می شود.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی