کد خبر: ۳۷۴۲۶
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

اپل واچ سری 9 و واچ اولترا 2 به تراشه جدیدی مجهز می‌شوند

اپل در رویداد Wonderlust خود که در 12 سپتامبر 2023 یعنی از فردا آغاز می‌شود، از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند. قرار است در کنار سری آیفون 15، ساعت‌های سری 9 و واچ اولترا 2 اپل نیز معرفی شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار داریم هر دوی این ساعت‌ها از لحاظ طراحی، شبیه به نسل قبلی خود باشند. البته به نظر می‌رسد که اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به جای سنسور ضربان قلب نسل سوم که در اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا 2 حضور داشت، با فناوری جدید سنسور ضربان قلب اپتیکال اپل عرضه شوند.

همچنین، این دو محصول به حسگرهای مختلفی مجهز می‌شوند تا سرعت، دقت و کارایی بیشتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. علاوه بر این، ساعت‌ها نیز مانند سری آیفون 15، با تراشه جدید U2 وارد بازار خواهند شد.

این ویژگی می‌تواند بدون شک در بهبود قابلیت‌های Find My تاثیرگذار باشد. در گذشته نیز خبرهایی درباره استفاده اپل از یک پردازنده جدید مبتنی بر A15 در ساعت‌های سری 9 اپل منتشر شده بودند.

اپل واچ سری 9 و واچ اولترا 2 به تراشه جدیدی مجهز می‌شوند

این کمپانی اظهار داشت که اپل واچ سری 9 در اندازه‌های 41 میلی متری و 45 میلی متری ارائه می‌شود، در حالی که اپل واچ اولترا 2 اندازه 49 میلی متری دارد؛ این محصول با مواد بازیافتی بیشتری ساخته می‌شود و در بخش رنگ‌بندی نیز رنگ مشکی حضور خواهد داشت.

کمپانی اپل همچنین در حال آزمایش قطعات پرینت سه‌بعدی برای محصول اپل واچ سری 9 است؛ انتظار داریم این تغییر در مدل اولترای سال آینده اعمال شود.

علاوه بر این، گفته می‌شود که این شرکت از عرضه اپل واچ‌های خود با بندهای چرمی فاصله گرفته و ممکن است از دستبندهای فلزی استفاده کرده یا اینکه تولید آنها را به طور کامل متوقف کند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی