کد خبر: ۳۷۴۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

عرضه بخاری گرافنی جدید شیائومی با توان گرمایش ۲۲۰۰ وات

شیائومی (Xiaomi) بخاری گرافنی خود موسوم به Mijia Graphene Baseboard Heater ۲ را به بازار چین عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» این مدل جدید تا ۲۲۰۰ وات قدرت دارد و اتاق شما را تا دمای تا ۲۸ درجه سانتیگراد (۸۲ درجه فارنهایت) گرم می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه را با یک صفحه لمسی و همچنین با دستورات صوتی یا برنامه شیائومی کنترل کنید. این بخاری با یک ترموستات داخلی، هنگام رسیدن اتاق به دمای مورد نظر، به طور خودکار دستگاه را خاموش می‌کند. فناوری گرافن به این بخاری کمک می‌کند تا به سرعت گرم شود و گرما را در ۵ ثانیه ایجاد کند. امواج نور مادون قرمز دور گرما را به اطراف اتاق منتقل می کنند.

بخاری پایه گرافن Mijia ۲ را می‌توان در دمای بین ۱۶ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد (۶۱ و ۸۲ درجه فارنهایت) تنظیم کرد، یک تایمر به شما امکان می‌دهد دستگاه را تا دوازده ساعت استفاده کنید. یک ترموستات داخلی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در مصرف انرژی با خاموش کردن ابزار در هنگام رسیدن به دمای مورد نظر خود کمک کند.

یک نمایشگر می‌تواند دمای فعلی و وضعیت دستگاه را نشان دهد. از طرف دیگر، می‌توانید بخاری را با دستورات صوتی Xiao AI یا از طریق برنامه MIJIA تنظیم کنید، جایی که می‌توانید دمای هدف و تایمر را تنظیم نمایید. بعلاوه، تنظیمات کم نور و حالت آرام وجود دارد تا بخاری هنگام خواب شما را آزرده نکند.

از دیگر ویژگی‌های بخاری شیائومی، محافظت در برابر گرمای بیش از حد و قفل کودک است. این دستگاه ضد آب و دارای دارای رتبه IPX۴ است که آن را برای استفاده در حمام یا کمک به خشکی لباس مناسب می‌کند. هم اکنون می‌توانید بخاری Baseboard Graphene Xiaomi Mijia Graphene Baseboard ۲ را در چین با قیمت ۳۹۹ یوان (۵۵ دلار آمریکا). خریداری کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی