کد خبر: ۳۷۴۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

آذری جهرمی: اتصال مدارس به شبکه‌ ملی اطلاعات محقق شد

محمد جواد آذری جهرمی با به اشتراک گذاشتن از کار اتصال پرسرعت و رایگان همه‌ مدارس کشور به شبکه‌ ملی اطلاعات تا ⁧‫دسترسی ‌همگانی‬⁩ به آموزش مجازی خبر داد.

به گزارش نبض فناوری صبح امروز وزیر ارتباطات با کوت کردن توییت خود که سال گذشته به اشتراک گذاشته بود نوشت:«امروز در همکاری وزارت آموزش وپرورش، کار اتصال پرسرعت و رایگان همه‌ مدارس کشور به شبکه‌ ملی اطلاعات به پایان رسید تا ⁧‫دسترسی ‌همگانی‬⁩ به آموزش مجازی محقق شود.

قول داده بودیم تا اسفند ۹۸ به پایان برسد که به دلیل موانعی در تامین تجهیزات با چند ماه تاخیر این کار مهم به سرانجام رسید. »

جهرمی در روزهای تیر ماه سال گذشته با به اشتراک گذاشتن توییتی خبر از امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش داده بود و نوشته بود:« ‏امروز با وزارت آموزش و پرورش یک تفاهم‌نامه زیبا و عملیاتی (نه از آن نوع کاغذبازی‌ها و لفاظی‌ها) امضا کردیم تا «تمامی» مدارس کشور را تا پایان سال هوشمند کنیم. دوست دارم دیگه هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی یا محرومیت محل زندگی‌اش، از پیشرفت جا نماند.»

سال گذشته زمانی که این قرارداد امضا شد هنوز خبری از کرونا نبود. در ادامه با ورود کرونا به کشور آموزش و پرورش از شبکه شاد رونمایی کرد.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی