کد خبر: ۳۷۴۸۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

اپل هزینه تعویض باتری اپل واچ ۴ و مدل‌های جدیدتر را افزایش داد

کاربرانی که بخواهند باتری جدیدی در ساعت هوشمند قرار دهند باید ۹۹ دلار بپردازند.

اپل اوایل سال جاری میلادی، قیمت تعویض باتری برخی مدل‌های آیفون، آیپد و مک را بین ۲۰ تا ۵۰ دلار افزایش داد. اکنون نیز کاربرانی که بخواهند باتری جدیدی در ساعت هوشمند اپل قرار دهند ظاهراً باید ۹۹ دلار بپردازند. این در حالی است که پیشتر هزینه چنین کاری ۷۹ دلار بود.

اپل قیمت تعویض باتری اپل واچ سری ۴ و مدل‌های جدیدتر از آن را افزایش داده است. صاحبان اپل واچ که تا پیش از این برای تعویض باتری ۷۹ دلار پرداخت می‌کردند، اکنون مجبور هستند ۲۰ دلار بیشتر برای چنین کاری هزینه کنند. برای دسترسی به قیمت تعمیرات اپل می‌توانید به وب‌سایت خدمات پس از فروش اپل مراجعه کنید و با انتخاب مدل دستگاه و تعمیرات مورد نیاز، قیمت آن را مشاهده کنید.

اپل هزینه تعویض باتری اپل واچ ۴ و مدل‌های جدیدتر را افزایش داد

افزایش هزینه‌های تعمیرات اپل

همان‌طور که گفته شد اپل هزینه تعویض باتری ساعت‌های هوشمند خود را افزایش داده است. البته چنین تصمیمی تعجب‌آور نیست زیرا این رویه را در اوایل سال جاری میلادی نیز در پیش گرفته بود و هزینه تعویض باتری برخی مدل‌های آیفون، آیپد و مک را بین ۲۰ تا ۵۰ دلار افزایش داد.

البته باید در نظر داشت که پرداخت هزینه برای تعویض باتری می‌تواند راهکار خوبی برای افزایش طول عمر دستگاه‌های قدیمی باشد و کاربر دیگر نیازی به خرید دستگاه جدید پیدا نمی‌کند. برای مثال برخی کاربران ترجیح می‌دهند که با تعویض باتری و برخی به‌روز‌رسانی‌ها سراغ خرید دستگاه جدید نروند. هرچند برخی دیگر تمایل دارند حتما دستگاهی جدید و به‌روز داشته باشند.

با این وجود افزایش هزینه‌ها در هر شکلی باب میل کاربران نیست و آنها دوست ندارند با افزایش هزینه روبرو شوند. باید دید آیا اپل برنامه‌‌ای برای افزایش سایر هزینه‌های تعمیرات و خدمات خود در نظر گرفته است یا این مورد آخرین افزایش قیمت مربوط به حوزه تعمیرات و خدمات پس از فروش در سال ۲۰۲۳ می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی