کد خبر: ۳۷۴۸۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سونی اکسپریا 1 مارک 6 احتمالاً با جعبه‌ای از جنس شانه تخم مرغ از راه می‌رسد

اکسپریا 1 مارک 6 احتمالاً به دوربینی با قابلیت زوم اپتیکال 6 برابری مجهز می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق جدیدترین شایعه، سونی نسل بعدی پرچمدارش را زودتر از انتظار معرفی خواهد کرد و باید منتظر معرفی گوشی اکسپریا 1 مارک 6 در کنگره جهانی موبایل در اواخر فوریه 2024 باشیم.

این شایعه ظاهراً از یک نمایندگی فروش محصولات سونی سرچشمه می‌گیرد. این منبع همچنین تصویری منتشر کرده است که به نظر می‌رسد دعوتنامه سونی برای رویداد معرفی پرچمدار بعدی‌اش در MWC 2024 است. بنابراین این احتمال وجود دارد که اکسپریا 1 VI در مقایسه با نسل قبلی‌اش، چندین ماه زودتر معرفی شود. اکسپریا 1 مارک 5 اواخر مه 2023 معرفی شد.

جعبه‌ای از جنس شانه تخم مرغ برای اکسپریا 1 مارک 6؟

براساس تصویر دعوتنامه، ظاهراً سونی می‌خواهد از شانه تخم مرغ برای ساخت جعبه پرچمدار بعدی‌اش استفاده کند. در این دعوتنامه نوشته شده که «1 بعدی در راه است. پایدارترین بسته‌بندی در جهان.» در زیر این نوشته یک بسته تخم مرغ به چشم می‌خورد که روی آن سونی اکسپریا نوشته شده است. بنابراین ظاهراً از همین جنس برای ساخت جعبه اکسپریا 1 VI استفاده می‌شود.

سونی اکسپریا 1 مارک 6 احتمالاً با جعبه‌ای از جنس شانه تخم مرغ از راه می‌رسد

انتظار می‌رود گوشی آینده سونی مانند اکثر پرچمدارهای 2024 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود. البته انتظار می‌رود قبل از اکسپریا 1 VI، گلکسی S24 اولترا و شیائومی 14 پرو با چیپ پرچمدار کوالکام معرفی خواهند شد.

از سایر ویژگی‌های شایعه‌شده برای پرچمدار بعدی سونی می‌توان به قابلیت زوم اپتیکال 6 برابری با سنسور بزرگ‌تر اشاره کرد که بالاتر از زوم اپتیکال 5 برابری اکسپریا 1 مارک 5 محسوب می‌شود. علاوه‌براین، اکسپریا 1 مارک 6 از فناوری Clear Image Zoom هم بهره می‌برد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی