کد خبر: ۳۷۴۹۲
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

هوشمندسازی و سهولت تصمیم‌گیری با سامانه‌های مدیریتی بومی

استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری و ماژول‌های هوشمند به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر مدیریت سازمانی تبدیل شده است و بر همین اساس، متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان در مسیر بومی‌سازی و توسعه این سامانه‌ها گام برداشته‌اند.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی اعلام کرد، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مریم امامدادی مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس، با اشاره به طراحی و توسعه سامانه‌های جامع مدیریتی توسط متخصصان این شرکت دانش‌بنیان افزود: شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس، چهار محصول دانش‌بنیان شامل سامانه جامع مدیریت عملکرد، سامانه مدیریت پروژه، ماژول‌های داده‌کاوی تاثیر متقابل شاخص‌ها و ماژول پایش رفتار ارزیاب را توسعه داده و تجاری‌سازی کرده است.

این فعال فناور با بیان این‌که محصولات توسعه یافته، تماما با تمرکز بر نیاز مدیران جهت مدیریت بهتر طراحی و پیاده سازی شده ا‌ند، ادامه داد: با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها به سامانه‌های نرم‌افزاری و مدیریتی هوشمند، طراحی و توسعه در داخل شرکت صورت گرفت به طوری که پاسخگوی نیاز داخلی باشد.

امامدادی با اشاره به طیف گسترده مخاطبان این سامانه‌ها عنوان کرد: مدیران در سطوح مختلف در سازمان‌ها، صنایع و شرکت‌های بهره‌بردار سامانه های مدیریتی شرکت جزو مخاطبان و مشتریان اصلی این سامانه‌ها به شمار می‌روند. از آن‌جایی‌که که این سامانه ها به کیفیت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مدیران کمک می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس ادامه داد: در همه سامانه ها، تنوع شیوه های مدیریتی و نظارتی پیش بینی شده که منجربه افزایش انعطاف بهره برداری سامانه شده است و طیف وسیعی از مدیران با شیوه های مختلف می توانند با سامانه ها کار کنند.

وی با اشاره به سهولت در کاربری و تعریف مدیران مختلف، به عنوان بخشی از مزایای این سامانه‌ها عنوان کرد: تمام سامانه ها بدون محدودیت در تعداد کاربر بهره‌برداری می شود و مهم‌ترین مزیت رقابتی این است که اقدامات سیستم و تعریف مدل‌های مدیریتی، دراختیار کاربران قرارداده می‌شود و هیچ وابستگی به شرکت ندارند.

امامدادی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در این شرکت دانش‌بنیان افزود: به طور مستقیم در سطح برنامه نویسی، پشتیبانی و توسعه بازار تا 50 نفر و به طور غیر مستقیم در تمام سازمان ها، شرکت ها و صنایعی که سامانه مستقر شود، اشتغال ایجاد شده است.

این فعال حوزه فناوری، نقش معاونت علمی را در حمایت از تولیدات نیازمحور و فناورانه، بسیار مفید و ارزنده دانست و گفت: مردم و جامعه می بایست اعتماد بیش‌تری به محصولات دانش بنیان داشته باشند و از طرفی شرکت های دانش بنیان واقعی، استحقاق حمایت بیش‌تری دارند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی