کد خبر: ۳۷۵۰۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

برگزاری رویداد «کاشتن برای آینده» با محوریت «اپتیک، فوتونیک و‌ لیزر»

تازه ترین رویداد از مجموعه رویدادهای کاشتن برای آینده با موضوع فناوری‌های اپتیک و کوانتوم، چهارشنبه 29 شهریور در سالن کوشک باغ هنر (مجموعه باغ کتاب تهران) برگزار خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، این رویداد به همت ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم و با همکاری مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری در راستای آشنایی فناوران و پژوهشگران در زمینه اپتیک، فوتونیک و لیزر برای نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به منظور نهضتی علمی و صنعتی در داخل کشور و تبادل ایده‌ها و اطلاعات در حوزه‌های پیشرفته‌ی اپتیک، فوتونیک و لیزر برگزار می‌شود.

در این رویداد، علی اسفندیار، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم، محمد تقی توسلی، استاد برجسته دانشکده فیزیک دانشگاه تهران با موضوع تاریخچه و فیزیک اپتیک در ایران، مجید رضازاده، مدیرعامل شرکت آذر پرتو اسپادانا و مدیرعامل سابق شرکت صاپا با موضوع اپتیک، دفاع و امنیت، محسن کارگر، مدیرعامل رایان رشد با موضوع توسعه فناوری و بازار اپتیک و فوتونیک، احسان احدی اخلاقی، عضو هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با موضوع اندازه گیری و ابزار دقیق اپتیکی و سید نادر سید ریحانی، عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف با موضوع بیوفوتونیک سخنرانی خواهند داشت.

این رویداد بستر مناسبی را فراهم می‌آورد تا آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های نوین معرفی شده و تجربیات ارزشمند به اشتراک گذاشته شود. همچنین به عنوان یک کانال ارتباطی و تبادل ایده‌ها در زمینه‌های مذکور عمل می‌کند و امکان ایجاد فرصت‌های تجاری و همکاری‌های استراتژیک در حوزه فناوری را فراهم می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد از طریق لینک ثبت‌نام اقدام کنند.

کوشک باغ هنر واقع در بزرگراه حقانی، خروجی کتابخانه ملی، بلوار شهدای بانک مرکزی، جنب خانه شعر و ادبیات روز چهارشنبه از ساعت 16 تا 20 میزبان این رویداد است.

برگزاری رویداد «کاشتن برای آینده» با محوریت «اپتیک، فوتونیک و‌ لیزر»

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی