کد خبر: ۳۷۵۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

استفاده از ChatGPT در توسعه مشاغل

با یادگیری در مورد ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT، می‌توانید به شغل‌های جدیدی مانند مهندسی سریع هوش مصنوعی دست پیدا کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، پس از استفاده گسترده از هوش مصنوعی و روی آوردن بیشتر افراد به استفاده از ابزارهای مبتنی بر این فناوری مانند ChatGPT، مشاغل زیادی توسعه یافته‌اند. در صورتی که نگاه واقع‌بینانه‌ای به فناوری هوش مصنوعی داشته باشیم، شاهد فرصت‌های کسب درآمد بی‌شماری هستیم که در دسترس همه افرادی است که می‌توانند با ابزارهای هوش مصنوعی تعامل برقرار کنند.

با یادگیری در مورد ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT، می‌توانید به شغل‌های جدیدی مانند مهندسی سریع هوش مصنوعی دست پیدا کنید. این افراد اعلان‌هایی را برای سیستم‌های هوش مصنوعی ایجاد و اصلاح می‌کنند. ایجاد این اعلان‌ها به تنظیم دقیق مدل‌های ChatGPT و بهینه‌سازی عملکرد آن‌ها برای برنامه‌های خاص کمک می‌کند. از جمله دیگر مشاغلی که با ابزار ChatGPT در ارتباط است، می‌توان به محقق هوش مصنوعی، ناظران هوش مصنوعی، توسعه‌دهنده هوش مصنوعی و نویسندگان محتوای هوش مصنوعی اشاره کرد.

نویسندگان هوش مصنوعی می‌دانند که چگونه به صورت موثر از ChatGPT برای ایجاد محتوای جذاب و مرتبط برای مخاطبین استفاده کند. محققان هوش مصنوعی نیز راه‌های جدیدی برای بهبود قابلیت‌های ChatGPT ارائه می‌کند و چالش‌های مربوط به آن مانند اطلاعات اشتباه و جهت‌گیری‌های خاص را بررسی می‌‎کند. توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی نیز از ChatGPT برای توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای استفاده می‌کند.

علاوه بر اینکه ChatGPT به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید کمک می‌کند، باعث افزایش بهره‌وری مشاغل می‎‌شود. به طوری که این فناوری می‌تواند وظایفی مانند پاسخ دادن به ایمیل‌ها و ویرایش محتوا را انجام دهد، بنابراین این امکان را در اختیار افراد شاغل قرار می‌دهد که بر زمینه‌های دیگر تمرکز کنند و ایده‌های جدید ارائه دهند. مدل‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT به صورت ذاتی خلاق نیستند، اما می‌توانند الهام‌بخش باشند و خلاقیت افراد را تقویت کنند. بنابراین می‌توان از این فناوری برای کشف مفاهیم جدید، ارائه دیدگاه‌های مختلف و غلبه بر موانع خلاق استفاده کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی