کد خبر: ۳۷۵۶۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

دانش‌بنیان‌ها برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، راهی سلیمانیه عراق می‌شوند

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تأسیسات و برق (CHP Show 2023) از روز یکشنبه دوم مهر ماه در سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان در یک پاویون اختصاصی، محصولات، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد، نمایشگاه بین‌المللی CHP Show 2023 به مدت چهار روز (دوم تا پنجم مهر ماه 1402)، پذیرای فعالان صنعت ساختمان، تأسیسات و برق از کشورهای مختلف است.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه برپا شده است تا این شرکت‌ها بتوانند دستاوردها و محصولات خود را در حوزه ساختمان، تأسیسات و برق به نمایش بگذارند.

گروه افشار، آزمون پلیمر سپاهان، آوا موج صنعت، مشاوران ایمنی پنج او هفت (5o7)، پویا نیرو، ریزپردازان مدار سبز، سالین درب ماندگار، سبک لوله نوین، فب لب ایران، کرد بازرگان کارزان، کنزا کارنو، گیلان میکا، مدیران انرژی کویر، مهر صنعت دیارنون، مهرتام تدبیر پیشرو، پارت رازین، همیار انرژی، تجدید بنا و توسعه کیش، تهویه، کیسان نوید صنعت، 20 شرکت دانش‌بنیانی هستند که در این پاویون اختصاصی حضور خواهد داشت.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی