کد خبر: ۳۷۵۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

آیا سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 از قلم سرفیس پشتیبانی می‌کند؟

مایکروسافت در رویداد اخیر خود از چند محصول جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 نام دارد. کمپانی سازنده اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ 3 اکتبر محصول سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 را به بازار عرضه کند.

به گزارش «نبض فناوری» مایکروسافت در رویداد اخیر خود از چند محصول جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 نام دارد. کمپانی سازنده اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ 3 اکتبر محصول سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 را به بازار عرضه کند.

حالا سوالی که مطرح شده این است که آیا این لپ‌تاپ از قلم سرفیس پشتیبانی می‌کند؟ برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که قلم سرفیس یک وسیله جانبی با عملکرد عالی بوده که برای انجام کارهای مختلف طراحی شده است.

مایکروسافت اعلام کرد که کاربران می‌توانند با قلم سرفیس از این لپ‌تاپ جدید استفاده کنند و از انجام عملکردهایی همچون یادداشت‌برداری، نقاشی و غیره لذت ببرند. همجنین، این قلم به صورت مغناطیسی ساخته شده است.

برای استفاده از آن با لپ‌تاپ در ابتدا باید دو محصول را با هم از طریق بلوتوث جفت کنید. سپس بالای قلم را به مدت 5 تا 7 ثانیه فشار داده و نگه دارید.

کمی صبر کنید تا چراغ شروع به چشمک زدن کند و به شما اطلاع دهد که دو دستگاه باهم جفت شده‌اند. حالا می‌توانید به راحتی از آن بهره برده و تجربه دلچسبی را در هنگام استفاده از سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 به ارمغان بیاورید.

حتما نظرات خود را درباره این لپ‌تاپ جدید و تمامی محصولات مایکروسافت با ما به اشتراک بگذارید؛ برای اطلاعات بیشتر با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی