کد خبر: ۳۷۶۴۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

اولین محصولات CMF، زیربرند ناتینگ، معرفی شدند؛ ایرباد، ساعت هوشمند و شارژر GaN

زیربرند جدید ناتینگ که CMF نام دارد، از اولین محصولات خود شامل ایرباد ساعت هوشمند و شارژر GaN با قیمتی بسیار پایین رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، برند جدید CMF زیرمجموعه‌ای از شرکت ناتینگ (Nothing) است که از همان تیم طراحی استفاده می‌کند. این برند حالا امروز اولین دستگاه‌های خود را که شامل یک ایرباد، یک ساعت هوشمند و یک شارژر GaN است، معرفی کرده و قیمت‌های بسیار پایینی را برای آن‌ها درنظر گرفته است.

«کارل پی»، مدیرعامل ناتینگ، در زمان معرفی زیربرند CMF by Nothing اعلام کرد که هدف آن‌ها تولید محصولاتی باکیفیت اما ارزان‌تر است. حالا امروز با اولین محصولات این برند که توسط طراحان ناتینگ طراحی شده‌اند، آشنا می‌شویم.

CMF by Nothing Buds Pro

اولین محصولات CMF، زیربرند ناتینگ، معرفی شدند؛ ایرباد، ساعت هوشمند و شارژر GaN

ناتینگ پیش‌تر سه نمونه ایرباد بی‌سیم معرفی کرده بود و حالا در زیربرند جدید آن‌ها شاهد محصولی دیگر از همین دسته‌بندی هستیم. بادز پرو دیگر بدنه شفاف ندارد و قابلیت‌های کمتری ارائه می‌کند تا قیمت پایین‌تری داشته باشد.

این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی 45 دسیبلی، تماس شفاف و تقویت‌کننده بیس بهره می‌برد. هر گوشی دارای یک باتری 55 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند در صورت عدم استفاده از ANC، تا 11 ساعت موسیقی پخش کند. مجموع شارژدهی به‌همراه کیس شارژر نیز به 39 ساعت می‌رسد. این کیس با 10 دقیقه شارژ قادر است تا 5 ساعت برای شما آهنگ پخش کند. اما اگر از ANC استفاده کنید، این ارقام کاهش می‌یابند.

CMF Buds Pro در رنگ‌های خاکستری تیره و روشن با قیمت 49 دلار عرضه خواهد شد.

CMF by Nothing Watch Pro

اولین محصولات CMF، زیربرند ناتینگ، معرفی شدند؛ ایرباد، ساعت هوشمند و شارژر GaN

واچ پرو احتمالاً جذاب‌ترین محصول برند CMF است، چون خود ناتینگ هنوز ساعت هوشمند معرفی نکرده است. طراحی این دستگاه شبیه به ترکیبی از یک ناتینگ فون و یک اپل واچ اولتراست. ولی از نظر امکانات، اصلاً نباید انتظار دستگاهی مشابه اپل واچ اولترا را داشته باشیم.

ساعت هوشمند CMF نوتیفیکیشن‌ها را از گوشی هوشمند شما می‌گیرد و می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را (با 110 حالت ورزشی) ردیابی کند. خوشبختانه این دستگاه دارای سیستم GPS چندگانه است. CMF Watch Pro از باتری 340 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، بلندگو و میکروفن داخلی دارد تا با بلوتوث بتوانید به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید. این دستگاه حتی از استاندارد IP68 بهره می‌برد.

بااین‌حال، ساعت CMF اپلیکیشن یا اپ استور ندارد. همین مسئله باعث افزایش شارژدهی این دستگاه شده و CMF وعده حداکثر 13 روز شارژدهی را داده است. نمایشگر امولد واچ پرو 1.96 اینچ و رزولوشن آن 410 در 502 پیکسل است.

CMF Watch Pro با رنگ بدنه خاکستری متالیک و با بندهای نارنجی، خاکستری و خاکستری تیره با قیمت 69 دلار به بازار می‌آید.

CMF by Nothing Power 65W GaN

اولین محصولات CMF، زیربرند ناتینگ، معرفی شدند؛ ایرباد، ساعت هوشمند و شارژر GaN

آخرین محصولی که امروز از سوی CMF معرفی شده، یک شارژر گالیم نیترید (GaN) است که توان خروجی 65 واتی ارائه می‌کند. این دستگاه سه درگاه دارد که شامل دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A است. شارژر CMF از فناوری‌های متنوعی ازجمله PD3.0, QC4.0+/3.0/2.0, SCP, FCP, PPS, AFC, Samsung 9V2A, DCP و Apple 2.4A پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، این شارژر با دامنه ولتاژ گسترده‌ای از 100 تا 240 ولت سازگار است.

CMF Power 65W GaN در رنگ‌های خاکستری و نارنجی با قیمت 39 دلار به فروش خواهد رسید.

گفتنی است که نام CMF از سه عبارت «رنگ‌ها، مواد و پرداخت‌ها» گرفته شده است. هر سه محصول به‌زودی در آمریکا و بریتانیا عرضه خواهند شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی