کد خبر: ۳۷۷۲۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

تاریخ رونمایی از گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE مشخص شد

آمازون هند بالاخره مشخص کرد که گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE یک روز پس از معرفی گلکسی S23 FE از راه می‌رسند.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ دیروز اعلام کرد که گلکسی S23 FE را چهارشنبه همین هفته در هند معرفی می‌کند. حالا به‌نظر می‌رسد که آمازون هم به‌صورت تصادفی تاریخ رونمایی از گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE را مشخص کرده است.

گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE پنجشنبه معرفی می‌شوند

به گزارش گیزموچاینا، آمازون هند صفحه‌ای اختصاصی را برای اولین نسل از گلکسی بادز فن ادیشن راه‌اندازی کرده است تا برای فروش این ایرباد بی‌سیم آماده شود. همان‌طور که در اسکرین‌شات زیر می‌بینید، در اینجا به‌طور مستقیم اثری از نام گلکسی بادز FE دیده نمی‌شود، اما با توجه به گزارش‌های دیگر، انتظار رونمایی از محصولی جز همین ایرباد را نداریم. در این پوستر گفته شده است که ایرباد جدید سامسونگ در تاریخ پنجشنبه، 13 مهرماه، یعنی یک روز پس از معرفی گلکسی S23 FE رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE مشخص شد

علاوه‌ بر این، آمازون صفحه دیگری را به گلکسی تب اختصاصی داده است که در آنجا هم تصویری حاوی تاریخ رونمایی تبلت بعدی این شرکت دیده می‌شود. در این تصویر گفته شده است که سامسونگ در تاریخ 13 مهر از تبلتش پرده برمی‌دارد و اگرچه بازهم به نام دستگاه خاصی اشاره نشده است، اما طبیعتاً با گلکسی تب S9 FE و S9 پلاس FE روبه‌رو هستیم. در همین پوستر خود تبلت هم به‌صورت محو در پس‌زمینه قابل مشاهده است.

تاریخ رونمایی از گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE مشخص شد

با توجه به اطلاعات وب‌سایت آمازون، سامسونگ ظاهراً برای فروش گلکسی بادز FE و گلکسی تب S9 FE با این غول خرده‌فروشی وارد همکاری شده است. این محصولات در کنار گلکسی S23 FE، احتمالاً بازار هند را هدف قرار می‌دهند، اما بدیهی است که به سایر بازارهای جهانی هم بیایند.

گلکسی تب S9 پلاس FE که قبلاً در فروشگاه فلیپ‌کارت دیده شده بود، احتمالاً با قیمتی بین 30 تا 39 هزار روپیه معادل 360 تا 460 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی