کد خبر: ۳۷۷۴۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۱

عرضه تجهیزات تهویه مطبوع که با فناوری‌نانو در برابر خوردگی تقویت شده است

یکی از شرکت‌های چینی فعال در حوزه تولید تجهیزات تهویه مطبوع، از پوشش گرافنی برای افزایش دوام این دستگاه‌ها در برابر شرایط خوردگی شدید نظیر رطوبت بالا استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» شرکت چینی مدیا (Midea) راه‌حل ضد خوردگی با گرافن را برای تولید تجهیزات تهویه مطبوع برگزیده است. این شرکت به منظور بهبود عملکرد تجهیزات تهویه مطبوع و ارتقاء قابلیت اطمینان دستگاه‌های تهویه هوا در مناطق خاص نظیر جاهایی با آب و هوای ساحلی و گرمسیری از فناوری گرافن استفاده کرده است.

معمولا دستگاه‌های تهویه مطبوع در مناطق گرمسیری و ساحلی که رطوبت بالایی دارند با چالش‌هایی نظیر خوردگی و اثر منفی نمک بر قطعات دستگاه روبرو هستند. از این رو شرکت مدیا با استفاده از فناوری اختصاصی به نام هایپر گرافینز و روکش‌های فلزی، در دو سیستم Breezelesse و Penroseair استفاده کرده است. این فناوری محافظت جامع در برابر هوای گرم و آب شور را فراهم کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر هر دو واحد داخلی و خارجی می‌شود.

تهویه مطبوع در مناطق ساحلی به دلیل اثرات خورنده هوای نمک بر روی اجزای مهم می‌تواند چالش برانگیز باشد و منجر به نگهداری و جایگزینی دستگاه‌ها توسط رستوران‌ها و صاحبان هتل‌ها شود. برای رفع این مشکل، شرکت مدیا به سراغ گرافن آمده است تا دوام، عملکرد و بهره‌وری انرژی سیستم‌های تهویه خود را ارتقاء دهد.

Breezelesse و Penroseair، دو مدل AC با قابلیت اطمینان بالا و ویژگی ضد خوردگی هستند که توسط مدیا در کشورهای آفریقایی راه‌اندازی شده و قرار است در آفریقای جنوبی و موریس عرضه شود.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی