کد خبر: ۳۷۷۵۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

تصاویر آنباکس گوشی گوگل پیکسل 8 پرو منتشر شد

ویدیوهای آنباکس گوشی‌های پیکسلی معرفی نشده گوگل هر ساله به‌طور مداوم و پیش از رونمایی رسمی از آنها در فضای اینترنت منتشر می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اکنون یک صفحه ویتنامی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ویدیوی آنباکس گوشی گوگل پیکسل 8 پرو را به اشتراک گذاشته است. بدین‌ترتیب طراحی این گوشی هوشمند برای همگان آشکار شده است.

اگرچه پیش از این تصاویر پیکسل 8 پرو بارها توسط منابع مختلف رسمی و غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده است؛ اما اکنون برای نخستین بار این گوشی از زوایای مختلف نمایش داده شده است. مهم‌تر از همه اینکه جعبه گوگل پیکسل 8 پرو نیز قابل رویت است. این جعبه به لحاظ ظاهری به جعبه مدل‌های دوگانه سری پیکسل 7 شباهت دارد. محتویات این جعبه شامل یک کابل USB-C به USB-C و یک آداپتور Quick Switch بود.

بر اساس اعلام صفحه فیس‌بوکی مورد اشاره، این تصاویر توسط یکی از طرفداران گوشی‌های پیکسل ارائه شده و ظاهرا در یک کارخانه به ثبت رسیده‌اند. گوشی‌های پیکسل گوگل در کشور ویتنام تولید می‌شوند و این موضوع دلیل اصالت ویتنامی تمامی منابع منتشرکننده ویدیوهای آنباکس اخیر را به خوبی توضیح می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد که پیکسل 8 پرو در مقایسه با پیکسل 7 پرو دارای لبه‌‌های گردتری بوده و در عین‌حال این گوشی از یک نمایشگر تخت بهره خواهد برد. اکنون حفره دوربین از نظر ظاهری به الگوی مستطیلی‌شکل شباهت بیش‌تری داشته و تمامی لنزها را در خود جای داده است. همچنین این گوشی مجهز به سنسور دما است.

به گفته وبسایت 9to5Google پنل پشتی دستگاه ظاهرا دارای پوشش شیشه‌ای مات بوده و این ویژگی در اطلاعات اخیرا لو رفته نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

تصاویر آنباکس گوشی گوگل پیکسل 8 پرو منتشر شد

تصاویر آنباکس گوگل پیکسل 8 پرو

بر اساس شایعات، گوگل پیکسل 8 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی Super Actua با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی جدید احتمالا به پیکسل 8 پرو کمک می‌کند تا نام خود را به‌عنوان یکی از برترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار بازار مطرح نماید. همچنین این دستگاه احتمالا مجهز به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 4950 میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ سریع‌تر با توان 27 وات خواهد بود.

هر 2 مدل سری پیکسل 8 احتمالا از تراشه جدید تنسور G3 استفاده خواهند کرد. بعلاوه گوشی‌های جدید گوگل از پشتیبانی کمپانی برای مدت 7 سال بهره‌مند خواهند شد. این دستگاه‌ها به‌همراه دومین نسل پیکسل واچ احتمالا در روز 4 اکتبر (12 مهر ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. بر اساس گزارش‌ها، فروش این گوشی‌ها از روز 12 اکتبر (20 مهر ماه) آغاز می‌شود.

پیکسل 8 پرو احتمالا با قیمت‌گذاری مشابه مدل نسل قبلی خود روانه بازار می‌شود؛ در حالی‌که پیکسل 8 نسبت به گوگل پیکسل 7 احتمالا کمی گران‌تر خواهد بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی