کد خبر: ۳۷۷۶۴
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

قیمت‌گذاری و زمان عرضه تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ اعلام شد

امروز شرکت سامسونگ در کنار معرفی گوشی هوشمند جدید گلکسی S23 FE از نخستین ایربادهای بی‌سیم خود با برند فن ادیشن و همچنین 2 تبلت جدید با اسامی گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، این تبلت‌ها با فاصله زمانی تقریبا 2 ماهه از مدل‌های پرچمدار سری گلکسی تب S9 روانه بازار شده و قرار است تجربه کامل یک تبلت سامسونگی را با قیمت‌گذاری ارزان‌تر ارائه نمایند. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که قیمت‌گذاری سری گلکسی تب S9 FE به چه ترتیب بوده و این دستگاه‌ها چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند؟

بر اساس اعلام سامسونگ، گلکسی تب S9 FE با قیمت‌گذاری پایه 449 دلار/ 529 یورو روانه بازار می‌شود. این قیمت‌گذاری مربوط به نسخه وای‌فای گلکسی تب S9 FE با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. با این‌حال مشتریان در صورت تمایل می‌توانند مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را نیز خریداری نمایند. از سوی دیگر مدل پلاس مجهز به 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

هر 2 مدل گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس در 2 ورژن وای‌فای و 5G/LTE قابل دسترس هستند. سامسونگ طی هفته آینده تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE را در بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. پیش‌سفارش این تبلت‌ها از همین امروز نیز امکان‌پذیر است؛ اما ارسال سفارش‌ها به مشتریان از روز 10 اکتبر (18 مهر ماه) به‌طور رسمی آغاز خواهد شد. همچنین دستگاه‌های جدید احتمالا در برخی بازارها دیرتر از سایرین قابل دسترس خواهند بود.

کاربران فارغ از مدل انتخابی خود می‌توانند تبلت‌های جدید سامسونگ را با گزینه‌های رنگی سبز (Mint)، نقره‌ای (Silver)، خاکستری (Gray) و بنفش (Lavender) سفارش دهند. گلکسی تب S9 FE مجهز به یک نمایشگر 10.9 اینچی TFT LCD بوده و مدل پلاس نیز از یک نمایشگر 12.4 اینچی TFT LCD بهره می‌گیرد. این دستگاه‌ها مدل‌های جانشین سری گلکسی تب S7 FE محسوب می‌شوند. با این‌حال دستگاه‌های جدید از فناوری Vision Booster استفاده کرده و دارای نمایشگرهایی با نرخ نوسازی حداکثر 90 هرتزی هستند.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE سامسونگ اعلام شد

توان پردازشی تبلت‌های جدید سامسونگ از طریق تراشه اگزینوس 1380 تامین شده و بر اساس اعلام کمپانی این دستگاه‌ها با یک نوبت شارژ کامل قادر به پخش ویدیو برای مدت حداکثر 20 ساعت خواهند بود. این پدیده موجب می‌شود تا دستگاه‌های سری گلکسی تب S9 FE به ماشین‌های چندرسانه‌ای فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند. این دستگاه‌ها از قلم S Pen با اصلاحات جزئی بهره گرفته و همراه با برنامه‌هایی نظیر Goodnotes، LumaFusion و Clip Studio Paint روانه بازار می‌شوند.

سری گلکسی تب S9 FE مجهز به رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 بوده و 4 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی