کد خبر: ۳۷۷۷۵
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

باز شدن پای ایموجی به سرویس ایمیل گوگل

شرکت گوگل در حال اضافه کردن ویژگی محبوب ایموجی به جیمیل است تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به پیام‌های خود پاسخ دهند.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، گوگل در حال اضافه کردن قابلیت واکنش به ایمیل با ایموجی است.

اولین بار در ماه گذشته شایعه شد، اکنون گوگل تایید کرده است که واکنش های ایموجی را به سرویس جیمیل خود می آورد. این ویژگی به تدریج عرضه خواهد شد و از کاربران اندروید شروع می شود و در چند ماه آینده به کاربران وب و آی او اس می رسد.

وقتی به این ویژگی دسترسی داشته باشید، یک ایموجی (لبخند) را در پایین پیام خواهید دید. روی آن کلیک و ایموجی خود را از منو انتخاب و سپس ایمیل خود را ارسال کنید.

به نظر می رسد که این ویژگی شبیه به نحوه استفاده بیشتر ما از ایموجی برای واکنش به پست های رسانه های اجتماعی خواهد بود. می توانید یک واکنش موجود را لمس کنید و نگه دارید تا ببینید چه کسی آن را اضافه کرده است و همچنین برای استفاده مجدد از واکنشی که شخص دیگری اضافه کرده ضربه بزنید.

اگر از یک سرویس گیرنده ایمیل شخص ثالث استفاده کنید، واکنش هر شخص به عنوان یک ایمیل جداگانه دریافت می شود. چند محدودیت دیگر نیز وجود دارد. نمی‌توانید از واکنش‌های ایموجی در حساب‌های کاری خود استفاده کنید. مهمتر از همه، اگر قبلاً بیش از 20 واکنش به آن پیام ارسال کرده باشید، نمی توانید به یک پیام واکنش نشان دهید.

منبع/ فارس

برچسب ها: ایموجی گوگل ایمیل
ارسال نظرات
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی