کد خبر: ۳۷۸۲۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

انتشار تبلیغات عجیب در ایکس

قالب تبلیغات جدید ایکس دقیقاً مانند تبلیغات تله کلیک هستند که در پایین وب سایت‌ها دیده‌می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، شرکت مشیبل گزارش می دهد که کاربران ایکس (توییتر سابق) هنگام جستجو در برنامه های تلفن همراه این شرکت، تبلیغات بدون برچسب را در فیدهای خود مشاهده کرده اند. وقتی کاربران روی آنها ضربه می زنند، بدون هیچ راهی برای مسدود کردن یا گزارش آنها به وب سایت های دیگر منتقل می شوند.

برخلاف آگهی‌های معمولی که فقط پست‌هایی از حساب‌های شرکت ایکس و دارای برچسب آگهی هستند، این آگهی‌های جدید هیچ حساب مرتبطی با آنها ندارند.

اگر فقط در حال پیمایش ایکس هستید، تصویر جاسازی شده و متن به سبک تله کلیک باعث می شود تصور کنید این یک پست دیگر است. تله‌کلیک یک اصطلاح برای بیان محتوایی وبی است که هدف اصلی آن فریب کاربر برای کلیک و هدایت به یک صفحه وب خاص یا یک ویدئو است. تله‌کلیک‌ها معمولاً با برانگیخته کردن حس کنجکاوی عمل می‌کنند. آنها مقداری از محتوا را که خواننده را تحریک به خواندن ادامه مطلب می‌کند در آن قرار می‌دهند اما این مقدار بدون لینک خواندن بقیه مقدور نیست. تکنیک‌های به کار گرفته شده توسط تله‌کلیک‌ها را میتوند اشتقاقی از روزنامه‌ نگاری زرد دانست.

انتشار تبلیغات عجیب در ایکس

این تبلیغات جدید در ایکس گول زننده و عجیب هستند. مشیبل می نویسد که این قالب در مدیر کمپین تبلیغاتی ایکس نیست، اما به نظر می رسد که این تبلیغات در واقع توسط یک ارائه دهنده تبلیغات شخص ثالث ارائه می شود.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی