کد خبر: ۳۷۸۴۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۳

حلقه هوشمند جدید Noise با چه قیمتی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که حلقه هوشمند Noise Luna Ring با قیمت ۱۸۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش «نبض فناوری»، حلقه هوشمند Noise Luna Ring در هفت اندازه و پنج رنگ مختلف با قیمت ۱۸۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول بسیار سبک است؛ اطلاعاتی در مورد خواب و فعالیت بدنی کاربران ارائه می‌دهد و از جنس تیتانیوم با پوششی شبیه الماس است که در برابر خراش و ضربه مقاوم است.

حلقه هوشمند یادشده با استفاده از حسگرهای پیشرفته فوتوپلتیسموگرافی مادون قرمز (PPG)، سنسورهای سنجش دمای پوست و شتاب‌سنج سه‌محوری، سلامت کاربران را ردیابی می‌کند؛ هر پنج دقیقه یک‌بار نیز دمای بدن را ثبت می‌کند و در عین حال ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را نیز کنترل می‌کند؛ این گجت پوشیدنی امتیاز خواب شبانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توصیه‌ها و بینش‌هایی برای بهبود الگوهای خواب ارائه می‌دهد.

حلقه هوشمند Noise Luna Ring از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود، تا عمق ۵۰ متری زیر آب مقاوم است و با سیستم‌عامل iOS 14 یا اندروید ۶ به بالا سازگار است؛ یکی از مزایای قابل توجه این محصول باتری آن است که فقط با شارژ ۶۰ دقیقه‌ای تا هفت روز دوام می‌آورد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی