کد خبر: ۳۷۸۷۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

فرار مدیر عامل ایکس از حضور در یک کنفرانس خبری

مدیر عامل ایکس (توییتر سابق)، حضور خود در کنفرانس فناوری زنده وال استریت ژورنال را لغو کرده و دلیل آن را نگرانی از بحران جهانی و نیاز تمرکز زیاد روی این پلتفرم عنوان کرده‌است.

به گزارش «نبض فناوری»، تک‌کرانچ اعلام کرد، لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، به تازگی در کنفرانس فناوری لایو وال استریت ژورنال حضور نیافت و این شرکت اعلام کرد با آشکار شدن بحران جهانی، لیندا و تیمش باید کاملاً بر ایمنی پلتفرم ایکس متمرکز شوند.

بحران جهانی مورد بحث تقریباً به طور قطع اشاره ای به جنگ در سرزمین های اشغالی است که منجر به سیل پست ویدئوهایی در ایکس شد.

این شرکت با بحران های متفاوتی رو به رو شده است برای مثال سال گذشته بسیاری از کارمندانی که بر تعدیل محتوا تمرکز داشتند، اخراج شدند. اخیراً، با ایده ماسک تیترها را از اخبار و مقالات در ایکس حذف کرده است. و از این دست اقدامات نیاز به توجه بیشتر این پلتفرم را می طلبد اکنون هم با اقدامات کوبنده فلسطینیان علیه رژیم اشغالگر قدس این پلتفرم صحنه بسیاری از پست های فریبنده شده است.

به گزارش رویترز به نقل از یک منبع ناشناس، هفته گذشته، یاکارینو به وام دهندگان این شرکت گفت که درآمد در طول 3ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم به درصد تک رقمی بالایی افزایش یافته است. یاکارینو همچنین به بانک ها گفت که ایکس در حال بررسی سطوح اشتراکی است که تعداد تبلیغات نشان داده شده به کاربران را تغییر می دهد.

بلومبرگ همچنین به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داد یاکارینو قبلاً در کنفرانس کد گفته بود که 90 درصد از تبلیغ‌کنندگان به پلتفرم بازگشته‌اند، اگرچه به نظر می‌رسد کمتر از قبل هزینه می‌کنند. او در این کنفرانس خبری هم بسیاری از سوالات را منحرف می کرد به ویژه آنهایی که توسط یوئل راث، رئیس سابق امنیت ایکس پرسیده می شدند.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی