کد خبر: ۳۷۸۸۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

نژادپرستی، علت خروج یک نهاد آلمانی از پلتفرم ایکس

آژانس ضد تبعیض آلمان اعلام کرده به دلیل پست‌های نژادپرستانه و انتشار اطلاعات نادرست در ایکس(توییتر سابق)،صفحه خود در این پلتفرم را بسته است.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، آژانس فدرال ضد تبعیض آلمان اعلام کرد که حساب کاربری خود را در پلتفرم رسانه اجتماعی Xایکس(توییتر سابق) می بندد. این آژانس اعلام کرد به دلیل افزایش نژادپرستی اینکار را کرده و از سایر نهادها نیز می خواهد که از این روش پیروی کنند.

انتشار ادعاهای گمراه‌کننده و تصاویر اصلاح‌شده پس از حمله حماس به سرزمین های اشغالیه، تمرکز مجددی را بر پلتفرم ایلان ماسک، ایجاد کرده است این پلتفرم اخیراً خشم اتحادیه اروپا را نیز برانگیخته است.

فردا آتامان، کمیسیونر این آژانس، در بیانیه ای گفت: « ایکس به دلیل افزایش نژادپرستی، دیگر محیطی پایدار برای یک سازمان دولتی نیست.»

مقام‌های دولت آلمان تاکنون در برابر درخواست‌ها برای خروج از ایکس مقاومت کرده‌اند و گفته‌اند در حال حاضر هیچ کانال جایگزینی وجود ندارد که از طریق افرادی مانند صدراعظم اولاف شولس بتوانند از طریق آن به طیف گسترده‌ای از مردم دسترسی داشته باشند.

ایکس روز سه‌شنبه گفت اقداماتی را برای جلوگیری از انتشار پست‌های نامناسب در چند روز گذشته انجام داده و حساب‌های تازه ایجاد شده وابسته به حماس را حذف کرده است.

آتامان گفت که دیگر سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های دولتی باید از خود بپرسند که آیا ماندن در یک پلتفرم که به یک شبکه اطلاعات نادرست تبدیل شده است منطقی است یا خیر.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی