کد خبر: ۳۷۹۳۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۲

احتمالاً به‌زودی نسل جدید آی‌مک با تراشه‌های M2 و M2 پرو معرفی می‌شود

برخلاف شایعات قبلی، گزارشی جدید مدعی شده است نسل جدید آی‌مک به تراشه‌های M2 و M2 پرو مجهز می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارشی تازه، نسل جدید آی‌مک 24 اینچی احتمالاً با تراشه‌‌های M2 و M2 پرو عرضه می‌شود. همچنین این آی‌مک به پورت تاندربولت 4 مجهز خواهد بود و از وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد.

درحالی این گزارش از سوی وبلاگ ژاپنی Mac Otakara منتشر شده است که «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، بارها ادعا کرده است که نسل بعدی آی‌مک 24 اینچی تراشه M3 خواهد داشت؛ بنابراین نمی‌دانیم گزارش اخیر چقدر صحت دارد. البته این احتمال هم وجود دارد که اپل در برنامه‌های خود تغییراتی داده باشد. بااین‌حال، هنوز هیچ منبع دیگری برای تأیید یا رد عرضه آی‌مک با تراشه‌های خانواده M2 وجود ندارد.

گزارش امروز همچنین می‌گوید که برخی از نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده آی‌مک 24 اینچی جدید با تأخیر یک‌ماهه از فروشگاه آنلاین اپل در ایالات‌متحده ارسال خواهند شد.

زمان نامشخص معرفی نسل بعدی آی‌مک

ماه گذشته میلادی «مینگ‌-چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل، اعلام کرد که معرفی مدل‌های جدید مک‌بوک با تراشه M3 در سال جاری میلادی بعید به‌نظر می‌رسد، اما او احتمال داد که امسال شاهد معرفی آی‌مک جدید باشیم. انتظار نمی‌رود که اپل در ماه جاری میلادی رویدادی برگزار کند، بنابراین اگر قرار باشد آی‌مک جدیدی در این ماه معرفی شود، با یک بیانیه مطبوعاتی در وب‌سایت اپل به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حالت کلی، شایعات متفاوتی در مورد تراشه آی‌مک جدید و تاریخ عرضه آن وجود دارد. درحال‌حاضر نیمی از ماه اکتبر سپری شده است و هنوز شاهد خبر یا اعلامیه‌ معرفی این محصول از سوی اپل نبوده‌ایم.

آی‌مک 24 اینچی فعلی با تراشه M1 در مه 2021 (اردیبهشت‌ماه 1400) عرضه شد.

منبع/ دیجیاتو

برچسب ها: آی مک تراشه اپل
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی