کد خبر: ۳۷۹۷۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۲

اپل مشکل چشمک‌زدن نمایشگر اپل واچ 9 و اولترا 2 را بررسی می‌کند

به گفته منابع آگاه بازار به استناد یک یادداشت داخلی، اپل درحال بررسی مشکل چشمک‌زدن نمایشگر اپل واچ است. در این مشکل که به آن Flickering گفته می‌شود، نمایشگر دستگاه سوسو می‌زند و تصویر آن برای مدت‌زمان کوتاهی همراه با لرزش نمایش داده می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، برخی از مدل‌های اپل واچ در حالت Always On با چنین مشکلی روبه‌رو هستند و ظاهراً اپل روی برطرف‌کردن این مشکل کار می‌کند. انتظار می‌رود این مسئله در اپل واچ سری 9 و اولترا 2 برطرف شود.

براساس اطلاعات مربوط به یادداشتی از سرویس داخلی اپل که اطلاعات آن از طریق یکی از منابع آگاه بازار در فضای مجازی منتشر شده است، اپل ظاهراً روی بررسی حل مشکل چشمک‌زدن نمایشگر ساعت هوشمند خود کار می‌کند.

اپل مشکل چشمک‌زدن نمایشگر اپل واچ 9 و اولترا 2 را بررسی می‌کند

اپل مشکل چشمک‌زدن نمایشگر ساعت‌های هوشمند را برطرف می‌کند

در یادداشت مربوط به تلاش اپل برای برطرف‌کردن مشکل سوسوزدن نمایشگر ساعت‌های هوشمند این شرکت، مشخص نیست که کدام مدل‌های اپل واچ تحت تأثیر این تصمیم قرار می‌گیرند؛ هرچند به‌نظر می‌رسد این مشکل در مدل‌های اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 برطرف خواهد شد. کاربران این دو ساعت هوشمند نسبت به بروز چنین مشکلی در فضای مجازی ابراز نارضایتی کرده بودند. به‌نظر می‌رسد این مشکل در تمام نسخه‌های watchOS 10، ازجمله آخرین نسخه watchOS 10.0.2 وجود داشته باشد.

اپل می‌گوید ارائه‌دهندگان خدمات نباید ساعت‌های آسیب‌دیده را تعمیر کنند و درعوض باید به مشتریان توصیه کنند که سیستم‌عامل اپل واچ خود را به‌روز نگه دارند. این شرکت همچنین می‌گوید به‌روزرسانی‌های watchOS را در دسترس قرار خواهد داد. مشخص نیست که آیا اپل این مشکل را در watchOS 10.1 حل کرده است یا خیر. انتظار می‌رود هفته آینده این نسخه در دسترس عموم قرار گیرد.

اپل به‌عنوان یک راه‌حل موقت به کاربران توصیه می‌کند که حالت Always On را در قسمت تنظیمات مربوط به صفحه‌نمایش و روشنایی غیرفعال کنند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی