کد خبر: ۳۸۰۰۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰
با حمایت صندوق نوآوری انجام می شود؛

انتشار فراخوان مشارکت در اکتساب فناوری «کسب دانش فنی ساخت مونومر گلیکولیک اسید»

یکصد و هفتاد و یکمین فراخوان پژوهشی با عنوان مشارکت در اکتساب فناوری «کسب دانش فنی ساخت مونومر گلیکولیک اسید» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش‌بنیان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» گلایکولیک اسید یا هیدروکسی استیک اسید، به صورت یک جامد کریستالی سفید یا محلول بی‌رنگ است که در صنایع دارویی، بهداشتی، پلیمری و تجهیزات پزشکی از ویژگی‌های این ماده می‌توان استفاده کرد. این ماده دارای خاصیت آنتی‌باکتریال، آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی است.

در این طرح پژوهشی، دستیابی به دانش فنی سنتز و خالص‌سازی ماده گلایکولیک اسید با استفاده از مواد اولیه ناخالص تولید پتروشیمی از مرحله n-6 که در نهایت موجب استحصال ماده گلایکولیک اسید با درصد خلوص 70 درصد می‌شود، مورد انتظار است. همچنین ناخالصی‌های فلزات سنگین، کلرید و سولفات این ماده باید در حدمجاز و استاندارد باشد.

شرکت در این فراخوان پژوهشی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است. پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزامات این نیاز پژوهشی داشته باشد، انتخاب و به عنوان مجری به شرکت دانش‌بنیان معرفی خواهد شد.

گروه‌های پژوهشی برای ارائه راه‌حل در این حوزه باید تا روز دوشنبه 8 آبان ماه 1402 پروپوزال و پیشنهادهای خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند و جهت ارتباط با کارگزاری داناشریف با شماره‌ 02188486852 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی