کد خبر: ۳۸۰۰۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

متا کانال‌های پخش اینستاگرام را به پلتفرم‌های مسنجر و فیس‌بوک خواهد آورد

متا در گذشته از ویژگی کانال‌های پخش در تلگرام الگوبرداری کرده و این قابلیت را به پلتفرم‌های واتس‌آپ و اینستاگرام اضافه کرده بود.

به گزارش «نبض فناوری»در طول سالیان گذشته شرکت متا برای ارائه ویژگی‌های مشابه از رقبای خود الهام گرفته است. برخی از این ویژگی‌ها به‌طور غیررسمی کنار گذاشته شده و بعضی دیگر بسیار محبوب‌تر از نسخه اصلی ظاهر می‌شوند.

متا در گذشته از ویژگی کانال‌های پخش در تلگرام الگوبرداری کرده و این قابلیت را به پلتفرم‌های واتس‌آپ و اینستاگرام اضافه نموده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که این ویژگی طی هفته‌های آینده به فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر افزوده خواهد شد. به گفته متا افرادی که صفحات فیس‌بوک را مدیریت می‌کنند؛ می‌توانند از کانال‌های پخش به‌عنوان راهکاری برای تعامل عمیق‌تر با فالوورهای خود استفاده کنند.

کانال پخش اساسا یک ابزار پیام‌رسانی “یک به چند” است و چهره‌های عمومی، سلبریتی‌ها و تولیدکنندگان آنلاین در راستای تلاش برای کسب درآمد بیش‌تر از طرفداران خود به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بهتر است از آن استفاده کنند. از سوی دیگر طرفداران می‌توانند از احساس ارتباط به شکلی مضاعف بهره‌مند شده و در موضوعاتی که از نظر آنها حائز اهمیت است؛ به شکلی عمیق‌تر کنکاش نمایند.

تمامی افراد می‌توانند به یک کانال پخش ملحق شده و به محتواهای هیجان‌انگیزی نظیر نظرسنجی، عکس‌ها و ویدیوهای پشت صحنه یا یادداشت‌های صوتی برای بیان معتبرتر دسترسی داشته باشند؛ البته در نهایت همه چیز به ادمین صفحه بستگی دارد.

چنان‌چه جزو آن‌دسته از افرادی هستید که یک صفحه فیس‌بوکی را مدیریت نموده و قصد دارید تا به کانال‌های پخش دسترسی داشته باشید؛ در این‌صورت می‌توانید یکی از آنها را به‌طور مستقیم از صفحه خود ایجاد کنید؛ مشروط بر اینکه کانال‌های پخش هم‌اکنون در بازار منطقه سکونت شما قابل دسترس باشند. در غیر این‌صورت شما می‌توانید به لیست انتظار ملحق شوید.

با ارسال نخستین پیام در یک کانال پخش، تمامی فالوورهای صفحه شما اسپم شده و از آنها درخواست می‌شود تا به کانال جدید شما ملحق شوند. در این‌حالت شما صرفا قادر به ارسال پیام هستید؛ اما مخاطبان قادر به ارائه واکنش و رای دادن در نظرسنجی‌ها هستند. از سوی دیگر چنان‌چه به یک کانال پخش ملحق شوید؛ با هر بار انتشار یک پست جدید، اعلان اسپم را دریافت خواهید کرد. خوشبختانه در این مواقع، عملکرد mute قابل استفاده خواهد بود.

بایستی توجه داشت که متا از کانال‌های پخش تحت عنوان “تجارب چت عمومی و قابل کشف” یاد می‌کند؛ اگرچه کاربران حتی در فیس‌بوک مسنجر نیز می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. در غیر این‌صورت شما صرفا با دوستان خود گفتگو خواهید کرد.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی