کد خبر: ۳۸۰۲۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد سال آینده میلادی 20 میلیون گوشی تاشو بفروشد

سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو با رقبایی ازجمله گوگل و موتورولا روبه‌رو است و حالا یک برنامه جاه‌طلبانه را درنظر دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ درحالی‌که برای عرضه نسل ششم گوشی‌های تاشوی خود آماده می‌شود، قصد دارد در سال 2024، 20 میلیون گوشی تاشو را به فروش برساند.

براساس گزارش جدید نشریه کره‌ای The Elec، سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی 20 میلیون گوشی تاشو بفروشد که نسبت به هدف 15 میلیونی غول فناوری برای سال 2023، 5 میلیون دستگاه بیشتر است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که اکنون رقابت در بازار گوشی‌های تاشو بسیار سخت‌تر شده؛ در ایالات‌متحده، سامسونگ اکنون با دو گوشی موتورولا ریزر و ریزر پلاس رقابت می‌کند که مقابل گلکسی زد فلیپ 5 قرار دارند.

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد سال آینده میلادی 20 میلیون گوشی تاشو بفروشد

در حوزه گوشی‌های تاشوی بزرگ‌تر نیز سامسونگ با گلکسی زد فولد 5 خود اکنون باید با پیکسل فولد گوگل و وان‌پلاس Open رقابت کند. هر دو دستگاه دوربین‌های بهتر و نمایشگرهای بیرونی عریض‌تری را نسبت به گوشی تاشوی سامسونگ ارائه می‌کنند.

در بازار چین نیز همه‌چیز رقابتی‌تر شده است. برندهایی مانند شیائومی، هواوی و آنر نیز تاکنون گوشی‌های تاشوی خود را روانه بازار کرده‌اند.

تغییر احتمالی گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد سال آینده میلادی 20 میلیون گوشی تاشو بفروشد

سامسونگ برای حفظ رقابت در برابر دستگاه‌های موجود، احتمالاً گلکسی زد فولد 6 را دستخوش تغییراتی خواهد کرد و طبق گزارش‌ها، نمایشگر نازک‌تر می‌تواند یکی از تغییرات جدید باشد. گلکسی زد فولد 5 فعلی در حالت بسته 13.4 میلی‌متر است که باعث می‌شود از وان‌پلاس اپن (11.7 میلی‌متر) و پیکسل فولد (12.1) ضخیم‌تر باشد.

باید دید که آیا استفاده از نمایشگر نازک‌تر باعث می‌شود تا فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ افزایش پیدا کند یا خیر؛ البته می‌توان انتظار تغییرات دیگری را نیز داشت. بااین‌حال، گوشی‌های فولد و فلیپ جدید سامسو‌نگ در این زمینه چندان موفق نبوده‌اند. انتظار می‌رود غول کره‌ای تا انتهای سال 2023 حدود 10 میلیون گو‌شی تاشو را روانه بازار کند و موفق به تحقق هدف 15 میلیونی خود نشود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی