کد خبر: ۳۸۰۵۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

آیفون ۱۵ در چین ارزان‌تر شد

فروشگاه‌های اینترنتی چینی شامل پین دوئو دوئو و تابائوی علی بابا، تخفیف‌های سنگینی برای آیفون ۱۵ عرضه می‌کنند و برخی از آنها، مدل‌های این گوشی را تا ۱۲۳ دلار زیر قیمت به فروش گذاشته اند.

به گزارش «نبض فناوری»، تحلیلگران می‌گویند آیفون ۱۵ در چین به اندازه مدل قبلی، پرفروش نبوده است. شرکت کانترپوینت ریسرچ هفته گذشته اعلام کرد فروش آیفون ۱۵ در ۱۷ روز نخست عرضه به بازار چین، ۴.۵ درصد در مقایسه با آیفون ۱۴ کاهش داشت.

اپل در چین به ندرت به فروشندگان شریک خود اجازه می‌دهد برای تحریک تقاضا، تخفیف پیشنهاد کنند. اما فروشگاه‌های اینترنتی چینی در مواجهه با کاهش خرید مصرف کنندگان، تلاش خود را مضاعف کرده اند و تخفیف‌های خوبی را برای جشنواره خرید روز مجردها ارائه کرده اند.

پین دوئو دوئو، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۵ پلاس را به قیمت ۶۰۹۸ یوان عرضه کرده که ۹۰۰ یوان کمتر از قیمت خرده فروشی ۶۹۹۹ یوانی اپل است.

مدل ۵۱۲ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو مکس که قیمتش در فروشگاه اپل، ۱۱ هزار و ۹۹۹ یوان است، می‌تواند در تابائو، ۱۰ هزار و ۶۹۸ یوان خریداری شود.

بر اساس گزارش رویترز، تخفیف فروش آیفون ۱۵ در این فروشگاه اینترنتی چینی، نخستین بار توسط هفته نامه اکونومیک آبزرور منتشر شد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی