کد خبر: ۳۸۱۲۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

شیائومی از تلویزیون 85 اینچی TV S Pro با سیستم‌عامل HyperOS رونمایی کرد

این تلویزیون با فناوری مینی LED تولید شده و دارای رزولوشن 4K، نرخ نوسازی 144 هرتزی و زمان تاخیر 2 میلی‌ثانیه‌ای است.

به گزارش«نبض فناوری»کمپانی شیائومی در جریان رویدادی که روز گذشته در کشور چین برگزار شد؛ از سیستم‌عامل جدید HyperOS در کنار دستگاه‌های شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی واچ S3 رونمایی کرد.

شیائومی در اوایل ماه اکتبر تلویزیون TV S Pro را روانه بازار کرد. این محصول با 2 اندازه مختلف 65 و 75 اینچی در دسترس مشتریان قرار گرفت. اکنون برند چینی از نسخه جدید TV S Pro رونمایی کرده است. این تلویزیون از مشخصات فنی مشابه با 2 مدل دیگر برخوردار بوده و تنها تفاوت آنها به اندازه بزرگ‌تر نمایشگر در مدل جدید مربوط می‌شود.

اکنون تلویزیون Xiaomi TV S Pro 85 با نمایشگر 85 اینچی به بازار عرضه می‌شود. این محصول مجهز به یک پنل نمایشگر مینی LED با رزولوشن 4K، حداکثر روشنایی 2400 نیتی و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این تلویزیون دارای 1440 پارتیشن نور پس‌زمینه پیشرفته و حسگر نوری است که امکان تنظیم خودکار میزان روشنایی نمایشگر متناسب با نور محیط پیرامون را فراهم می‌کند.

شیائومی TV S Pro 85 به منظور خلق تجربه بصری فراگیر و تراز اول از فناوری‌های مختلفی نظیر موتور رنگی full-stack، موتور تقویت کنتراست، موتور دقت رنگ و موتور شفافیت دینامیکی بهره می‌گیرد. این تلویزیون قادر به پخش محتوای دالبی ویژن اتموس بوده و علاوه بر پشتیبانی از استاندارد +HDR10 موفق به دریافت گواهینامه IMAX Enhanced نیز شده است.

از جنبه امکانات صوتی، شیائومی TV S Pro 85 مجهز به 2 عدد اسپیکر استریو 15 واتی با توان تولید خروجی صوتی 30 واتی است. این تلویزیون از فناوری صدای میدان دور پشتیبانی نموده و این موضوع امکان استفاده هندزفری از طریق ارائه فرامین صوتی را فراهم می‌کند.

به لحاظ ویژگی‌های سخت‌افزاری نیز شیائومی TV S Pro 85 مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای A73 است. این محصول مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این تلویزیون از زمان تاخیر بسیار پایین 2 میلی‌ثانیه‌ای برخوردار بوده و به لطف پشتیبانی از فناوری AMD Freesync Premium Pro گزینه ایده‌آلی برای نمایش ورزش‌های الکترونیکی محسوب می‌شود.

همچنین به منظور ارائه تجربه گیمینگ بدون آسیب رساندن به چشم از ویژگی نرخ نوسازی متغیر استفاده می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری شیائومی TV S Pro 85 مجهز به سیستم‌عامل‌ جدیدا معرفی شده HyperOS است. گزینه‌های ارتباطی این تلویزیون شامل وای‌فای 6، دو عدد پورت HDMI 2.1، یک پورت HDMI 2.0، درگاه USB 3، USB 2، پورت اترنت و کنترل از راه دور NFC است.

شیائومی TV S Pro 85 با برچسب قیمتی 9999 یوان (تقریبا 1366 دلار) روانه بازار می‌شود. مشتریانی که نسبت به ثبت پیش‌سفارش اقدام نمایند؛ واجد شرایط دریافت کوپن‌های تخفیف 2000 یوانی خواهند بود. نخستین مرحله از فروش این محصول از روز 31 اکتبر (9 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی