کد خبر: ۳۸۱۵۵
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۴

تیک‌تاک سانسور محتوای حامی فلسطینی‌ها را گردن نگرفت

پلتفرم شبکه اجتماعی تیک‌تاک، اتهامات دولت مالزی مبنی بر این که محتوای حامی فلسطینی‌ها را مسدود کرده است را بی‌پایه و اساس خواند.

به گزارش «نبض فناوری»، مالزی که اکثر جمعیت آن مسلمان هستند، با اعلام این که شبکه اجتماعی تیک‌تاک و شرکت متا، محتوای حمایت کننده از مردم فلسطین را محدود کرده اند، هشدار داده بود علیه آنها دست به اقدام خواهد زد.

شرکت آمریکایی متا در پاسخی، اعلام کرد این اتهامات درست نیست و این شرکت عامدانه صداها را در پلتفرم فیس‌بوک خود سرکوب نکرده است.

سخنگوی تیک‌تاک هم در ایمیلی به رویترز، اتهام وارد شده از سوی مالزی مبنی بر این که محتوای حامی فلسطینی‌ها را مسدود کرده است را رد کرد. وی گفت: این ادعا بی‌اساس است. دستورالعمل‌های پلتفرم ما به طور یکسان برای همه محتوای تیک‌تاک اعمال می‌شود و ما متعهد هستیم که به شکل مستمر، خط‌مشی‌های تعیین شده را برای محافظت از جامعه خود اجرا کنیم.

متا و تیک‌تاک، جنبش اسلامگرای فلسطینی حماس را به عنوان یک سازمان خطرناک، رده بندی کرده و تمجید این گروه را ممنوع کردند.

شرکت متا اواسط اکتبر اعلام کرد حدود ۸۰۰ هزار محتوا به زبان عربی و عبری را پس از حمله مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی در هفتم اکتبر، حذف کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، تیک‌تاک هم اعلام کرده است بیش از ۷۷۵ هزار ویدئو و ۱۴ هزار پخش زنده را از زمان آغاز درگیریها، حذف کرده است.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی