کد خبر: ۳۸۲۳۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

مانیتورهای جدید Dell یک نوآوری هیجان‌انگیز دارند

دل چند مانیتور جدید در ابعاد مختلف برای کاربردهای متنوع ازجمله اداری و ویدیو کنفرانس معرفی کرد که ویژگی‌های جذابی ارائه می‌دهند.

به گزارش «نبض فناوری»دل از چند مانیتور جدید با نوآوری جذاب رونمایی کرد که برای ادارات و کار از راه‌دور طراحی شده‌اند. این شرکت با گسترش سری UltraSharp، چهار مدل جدید را ارائه می‌دهد که همگی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. به‌طور معمول ویژگی مذکور بیشتر در نمایشگرهای گیمینگ دیده می‌شود و پشتیبانی از آن هنگامی‌که قیمت مانیتور ۳۸۰ دلار باشد واقعاً جذاب به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌بر این دل اولین مانیتورهای کنفرانس ویدیویی را با ابعاد ۲۳٫۸ اینچ، ۲۷ اینچ و ۳۴ اینچ معرفی کرده که تأییدیه‌ی کارکرد بهینه با پلتفرم تیمز مایکروسافت و همچنین زوم را دارند.

مانیتورهای جدید Dell UltraSharp 24 و UltraSharp 24 USB-C hub از وضوح Full HD پلاس (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. این محصولات ۸۵ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۸۵ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهند و برای تنظیم خودکار روشنایی و دمای رنگ، از حسگرهای داخلی استفاده می‌کنند.

تفاوت اصلی بین دو مانتیور UltraSharp 24 و UltraSharp 24 USB-C hub دل این است که مدل دوم درگاه USB-C نیز ارائه می‌دهد. این درگاه علاوه‌بر انتقال داده و ویدیو، امکان شارژ دستگاه‌های الکترونیکی دیگر مثل گوشی و تبلت را با حداکثر توان ۹۰ وات دارد. این مانیتور یک پورت اضافه‌ی USB-A مبتنی‌بر استاندارد USB 3.2 نسل ۲ دارد و از درگاه اترنت RJ45 نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور دل  Ultrasharp 27 Thunderbolt Hub

به‌طور مشابه، دو مانیتور ۲۷ اینچی دیگر از دل به‌نام UltraSharp 27 Thunderbolt و UltraSharp 27 معرفی شده که وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهند. این محصولات از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۹۵ درصد گستره‌ی رنگی sRGB پشتیبانی می‌کنند. مانیتور دل UltraSharp 27 Thunderbolt از پورت تاندربولت و درگاه اترنت ۲٫۵ گیگابیتی بهره می‌برد. هر دو نمایشگر مورد اشاره از HDMI 2.1 با نرخ نوسازی متغییر تا ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند.

 

گفته می‌شود UltraSharp 27 Thunderbolt و UltraSharp 27 ازجمله اولین مانیتورهایی هستند که گواهینامه‌ی پنج‌ستاره دریافت کرده‌اند؛‌ استاندارد صنعتی کاملاً جدیدی که برای راحتی چشم و ازطرف TUV Rheinland صادر می‌شود. مانیتورهای ۲۷ اینچی جدید دل بهبود یافته‌اند تا نور آبی مضر را به کمتر از ۳۵ درصد کاهش دهند. این محصولات به حسگر داخلی برای تنظیم خودکار روشنایی و دمای رنگ مجهز شده‌اند.

به‌نوشته‌ی دیجیتال‌ترندز، مانیتورهای کنفرانسی جدید دل با ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچ تقریباً ویژگی‌های مشابهی با مدل‌های استاندارد UltraSharp دارند اما نرخ نوسازی آن‌ها به ۶۰ هرتز محدود می‌شود. علاوه‌براین دل مانیتور اولتراواید منحنی جدیدی با ابعاد ۳۴ اینچ معرفی کرده که از نسبت‌تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد و وضوح آن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این محصول همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور کنفرانس دل Dell 34 Curved Video Conferencing

دل می‌گوید مانیتورهای جدیدش امکان ارتقاء با دوربین، اسپیکر و میکروفون‌ یکپارچه‌ را دارند. نکته‌ی جالب در مورد این محصولات دوربین جدید ۴ مگاپیکسلی 2K QHD است که امکان ضبط ویدیوهای 1080p را با سرعت ۶۰ فریم برثانیه فراهم می‌کند. این دوربین همچنین از قابلیت‌های اضافه‌ای مثل قاب‌بندی خودکار هوش مصنوعی، HDR دیجیتال و کاهش نویز ویدئو بهره می‌برد. از دیگر امکانات کاربردی این مانیتورها می‌توان به پشتیبانی از Windows Hello برای ورود به ویندوز و شاتر حریم‌خصوصی وبکم اشاره کرد.

اگر به مانیتورهای جدید دل علاقه دارید، سری UltraSharp از ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۲) درسترس خواهند بود. قیمت مانیتور جدید دل از ۳۸۰ دلار برای مدل ۲۴ اینچی و ۴۸۰ دلار برای مدل ۲۷ اینچی شروع می‌شود. مانیتور کنفرانس ویدیوئی اولتراواید این برند نیز با برچسب ۹۵۰ دلاری عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۲۴ اینچی محصول مذکور نیز با قیمت ۵۱۰ دلار به‌فروش می‌رسد و مدل ۲۷ اینچی نیز از ۷ دسامبر با برچسب ۷۰۰ دلاری قابل‌ خرید خواهد بود.

منبع:زومیت

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی