کد خبر: ۳۸۲۸۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۷

5 نکته برتر برای گیمرهای آنلاین گوشی های اندروید

استفاده از گوشی برای گیمینگ و بازی کردن تبدیل به یکی از پرطرفدارترین روش‌ها در سراسر جهان شده است. تقریبا همگی افراد در سراسر دنیا صاحب یک تلفن همراه هستند و درصدی از آنها از گوشی خود برای گیمینگ استفاده می‌کنند. گوشی‌های اندروید باعث یک انقلاب در دنیای گیمینگ شده‌اند و باعث شدند که افراد بیشتری بتوانند با هزینه بسیار پایین‌تری، صاحب یک دستگاه برای گیمینگ شوند و بتوانند با افراد مختلف در سراسر جهان به صورت آنلاین رقابت کنند. درست همانند کنسول‌ها و کامپیوترهای رومیزی!

نکات و ترفندهای بسیاری برای گیمرهای آنلاین گوشی‌های اندروید وجود دارد که آنها می‌توانند با استفاده ز آنها تجربه بهتری از گمینگ خود داشته باشند و نسبت به رقبای خود در سراسر جهان برتری داشته باشند! این مطلب لیستی از بهترین نکات برای گیمرهای آنلاین است که به برتری آنها کمک می‌کند. با ما همراه باشید!

از اینترنت سریع‌تر و پرثبات استفاده کنید

5 نکته برتر برای گیمرهای آنلاین گوشی های اندروید

کمترین سرعت استاندارد برای اجرا کردن بازی‌های آنلاین 3 مگابایت است. این سرعت برای داشتن پینگ متوسط و بازی تقریباً بدون لگ مناسب است. در حال حاظر بیشترین سرعت اینترنت در جهان به 1 گیگابایت رسیده که در حال تست و آزمایش در کشورهای دیگر است!

بازی‌های آنلاین نیاز دارند که داده‌های را از تلفن همراه شما دریافت و آنها را به سرور خود منتقل کنند و دوباره همین عمل را به صورت برعکس انجام دهند. اینترنت ضعیف و کم سرعت باعث اختلال در این فعالیت‌ها می‌شود که نتیجه آن داشتن تجربه بد هنگام گیمینگ است. شما برای پیشگیری از این اتفاق، نیازمند به حداقل سرعت استاندارد و یا بیشتر دارید که در ابتدا گفته شد.

برای داشتن یک تجربه عالی هنگام گیمینگ شما می‌توانید از اینترنت پرسرعت مثل وای فای دارید که نسبت به اینترنت تلفن همراه دارای پایداری بالاتر و سرعت ثابت‌تری است. همچنین هزینه خرید و نگه‌داری از اینترنت وای فای بسیار کمتر از اینترنت تلفن همراه است.

شناخت سخت افزار گوشی خود و نیازمندی‌های بازی آنلاین

ابتدا برای انتخاب یک بازی، شما نیازمند این هستید که گوشی خود را بشناسید و از قابلیت‌های آن با خبر بشید. همچنین شناخت سخت افزار تلفن همراه یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای شناخت بهتر گوشی خود است. بعد از شناخت کامل گوشی خود، شما می‌توانید بازی مورد علاقه خود را خریداری و یا دانلود کنید و بدون مشکل روی دستگاه خود آن را اجرا کنید.

تا به الان تعداد بیشماری از بازی‌های مجانی منتشر شده است که رویای هر گیمری امتحان کردن و بازی کردن آنها است! هر کدام از این بازی‌ها دارای یک لیست از نیازمندی‌ها هستند که شما باید با خصوصیات و قابلیت‌های گوشی خود، آنها را بسنجید و در نهایت بازی مورد نظر خود را دانلود کنید.

گوشی های شیائومی یکی از بهترین برندهای موجود هستند که دارای سخت افزار قوی مناسب برای گیمینگ هستند. گوشی‌های برند شیائومی با قیمت مناسب هم اکنون در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد و شما می‌توانید از بین جدیدترین گوشی های شیائومی یک مدل را انتخاب و بهترین تجربه گیمینگ با این گوشی را تجربه کنید!

استفاده کردن سیستم دالبی بلندگوهای گوشی

5 نکته برتر برای گیمرهای آنلاین گوشی های اندروید

در اکثر مواقع اهمیت کیفیت صدا و بلندگوها در هنگام صحبت از گیمینگ با گوشی اندرویدی نادیده گرفته می‌شود. اکثر گیمرهای حرفه‌ای متوجه اهمیت صدا و کیفت آن در هنگام بازی هستند و به این گزینه توجه می‌کنند!

در اکثر تلفن‌های همراه، تنظیمات بلندگو و صدای آنها به صورت پیشفرض کارخانه به دست مشتری‌ها می‌رسد و ممکن است که کیفیت قابل قبول صدایی را به گوش شما نرساند و مناسب برای اجرا کردن بازی‌های آنلاین نباشد! فعال کردن سیستم دالبی بلندگوها به مقدار زیادی به کیفیت و رسا بودن صداهای پخش شده کمک می‌کند و به شما اجازه درک بهتراز محیط بازی را می‌دهد که یک گزینه عالی برای بازی‌های چند نفره آنلاین است.

استفاده از هدفون نیز یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کیفیت صدای بازی‌ها در هنگام گیمینگ است و به شما کمک می‌کند که تجربه بهتری را هنگام بازی کردن داشته باشید. شما همین حالا می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی، انواع هدفون‌های بیسیم، هدفون گوش گربه ای و هدفون مناسب گیمینگ را خریداری و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

غیرفعال کردن گزینه بهبودسازی مصرف باتری

قابلیت بهبودسازی مصرف باتری یا Battery saver به منظور طولانی‌تر عمر شارژ باتری شما در گوشی‌ها و لوازم الکترونیک استفاده می‌شود. این قابلیت با محدود کردن عملکرد پردازنده و حافظه رم باعث می‌شود که باتری شما مدت بیشتری بدون نیاز به شارژ مجدد روشن بماند اما این قابلیت بر روی تجربه گیمینگ شما عملکر منفی خواهد داشت. برای دریافت بهترین عملکرد از سخت افزار تلفن همراه خود، حتما از خاموش بودن این قابلیت قبل از شروع گیمینگ مطمئن شوید.

همچنین برخی از گوشی‌های اندروید دارای قابلیت بوست کردن عملکرد باتری و سخت افزارها هستند که به شما این اجازه را می‌دهند که در قبال مصرف باتری بیشتر، شما قدرت بیشتری را از تلفن همراه خود دریافت کنید. این گزینه می‌تواند باعث شود که شارژ گوشی شما زودتر از قبل تمام شود پس در نظر داشته باشید که قبل از فعال کردن این گزینه قبل از شروع گیمینگ خود، حتما شارژر خود را همراه خود داشته باشید!

استفاده کردن از برنامه‌های بوست کننده گیم پلی

این نوع برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند که در هنگام گیمینگ فضای رم خود را خالی نگه دارید و سرعت اجرا کردن بازی خود را ثابت نگه دارید. همچنین این برنامه‌ها از افت فرش ریت بازی‌های آنلاین شما جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند که شما لگ کمتری را هنگام گیمینگ تجربه کنید.

کلام آخر

راه‌ها و روش‌های بسیاری برای بهبود گیم پلی در هنگام اجرا کردن بازی‌های آنلاین وجود دارد. توجه داشته باشید که قدرت سخت افزار گوشی، بیشترین تاثیر را بر روی کیفیت گیمینگ شما خواهد داشت. این مطلب لیستی از بهترین روش‌ها و نکات برای افزایش کیفیت گیم پلی بازی‌های آنلاین بود که امیدواریم کمک کننده باشد. از همراهی شما متشکریم!

 

نویسنده: امیرحسین نظری

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی