کد خبر: ۳۸۳۰۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

راه دیگر ایکس برای کسب درآمد از کاربران

طبق گزارش‌ها، ایکس از مردم درخواست می‌کند تا نام حساب‌های کاربری بدون استفاده را به قیمت 50هزار دلار بخرند.

به گزارش «نبض فناوری»، فوربس اعلام کرد، طبق گزارشی از فوربس، ایکس(توییتر سابق) تیمی دارد که بر روی ایجاد بازاری برای خرید نام های کاربری استفاده نشده کار می‌کنند.

به گفته فوربس، ایکس تلاش کرده تا خریدارانی را برای نام‌های کاربری که از حساب‌های غیرفعال بازپس‌گرفته، پیدا کند، حتی تا آنجا پیش رفته که ایمیل‌های درخواستی با پیشنهاد خرید 50هزار دلاری را برای شروع خرید ارسال می‌کند. ایلان ماسک در ماه می اعلام کرد که ایکس، پاکسازی حساب‌های غیرفعال شده را آغاز خواهد کرد و به برنامه‌هایی برای بازیافت نام‌های استفاده نشده اشاره کرد.

طبق ایمیل‌هایی که فوربس مشاهده کرده است، ایکس اکنون یک کارگروه به نام «@Handle Team» دارد که در حال کار بر روی ایجاد بازاری جهت خرید نام‌های مرتبط با حساب‌های غیرفعال است. ایکس خط مشی خود را در سال جاری تغییر داد و تصریح کرد که کاربران باید هر 30 روز یکبار وارد سیستم شوند تا فعال بمانند و در صورت عدم ورود به سیستم، در معرض تعلیق حساب یا حذف همیشگی هستند. مشخص نیست که یک کاربر چقدر باید غیرفعال بماند تا واقعاً از پلتفرم اخراج شود.

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که دستیابی به نام غیرفعال کاربر دیگر، کاری نیست که هر کسی بتواند انجام دهد زیرا وبسایت ایکس می گوید که نام های کاربری غیر فعال را فعلا منتشر نمی کند. اما، گزارش فوربس نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی امکان یک بازار فروش به عنوان راه دیگری برای جذب پول از کاربران خود است. این شرکت اخیراً 2 سطح اشتراک جدید را برای کاربران پولی معرفی کرده است: یک سطح 16 دلاری در ماه، ایکس پریمیوم و یک سطح پایه پایین تر از 3 دلار در ماه.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی