کد خبر: ۳۸۳۳۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

ردمی K70 از گوشی پرچمدار شیائومی 14 پرو قدرتمندتر خواهد بود!

بر اساس اعلام برخی منابع خبری، ردمی K70 به لطف استفاده از تراشه Dimensity 9300 مدیاتک از گوشی پرچمدار فعلی شیائومی قوی‌تر خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری» وان تنگ توماس؛ سفیر ردمی و مدیرکل واحد بازاریابی این برند اخیرا پیامی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که نشان می‌دهد کمپانی چینی، تولید انبوه گوشی‌های هوشمند سری ردمی K70 را آغاز نموده است.

روز گذشته لو ویبینگ؛ رئیس Xiaomi Group، رئیس بخش بین‌المللی و مدیرکل برند ردمی در خصوص سری ردمی K70 جلسه‌ای را برگزار کرد. وی طی این جلسه تائید کرد که ردمی انتشار تیزرهای تبلیغاتی برای سری ردمی K70 را در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.

پیش از این یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station گزارش داد که مدل استاندارد ردمی K70 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره گرفته و ردمی K70 پرو نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. اما بر اساس اعلام سایر منابع، ردمی K70 با تراشه Dimensity 9300 ساخت شرکت مدیاتک به بازار عرضه خواهد شد؛ چیپستی که در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرتمندتر است.

اخیرا 3 مدل از سری ردمی K70 موفق به دریافت گواهینامه از آژانس رگولاتوری 3C چین شدند. یکی از این دستگاه‌ها از فناوری شارژ سریع با توان 90 وات پشتیبانی نموده و 2 مدل دیگر نیز مجهز به تکنولوژی شارژ سریع با حداکثر توان 120 وات هستند.

وان تنگ توماس پیش‌تر تائید کرد که ردمی با همکاری شرکا تصمیم به استفاده از نمایشگرهایی با رزولوشن 2K و 1.5K در گوشی‌های پرچمدار آینده خود گرفته است. رویداد معرفی محصولات جدید طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

معاون ارشد شیائومی، گوشی پرچمدار جدید ردمی را نمایش می‌دهد.

منبع: آی تی رسان

برچسب ها: ردمی شیائومی گوشی
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی