کد خبر: ۳۸۳۴۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

قیمت‌گذاری حرفه‌ای و سخت‌افزار پرقدرت؛ شیائومی ۱۴ آمار فروش انفجاری ثبت کرد!

پرچم‌داران جدید شیائومی در آمار فروش طوفان به‌پا کردند و رکورد تازه‌ای به ثبت رساندند.

به گزارش«نبض فناوری»شیائومی با کسب درآمد رکوردشکن ۶۲۵ میلیون یوان (۸۷٫۵ میلیون دلار) به نقطه‌ی عطفی در آمار فروش دست یافت. این دستاورد برای برند نسبتاً نوپایی مثل شیائومی چشمگیر است.

گوشی شیائومی ۱۴ که در اواخر ماه اکتبر (مهر) عرضه شد، نقش مهمی در درآمدزایی چینی‌ها داشت. این گوشی بر حجم فروش و درآمد در بین گوشی‌های هوشمند جدید در فروشگاه‌های آنلاین چینی تسلط پیدا کرد. علاوه‌بر این، شیائومی ۱۴ جایگاه نخست فروش را در بین برندهای چینی گوشی‌های هوشمند به‌دست آورد.

شیائومی با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو از حمایت و اشتیاق فراوان مشتریان برای گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو قدردانی کرد و آن را یک پیروزی مشترک و نشانه‌ی ارتباط قوی با کاربران خود دانست. عملکرد شیائومی در طول این مدت عالی بود و میزان فروش این شرکت تا پایان ۳۱ اکتبر (۹ آبان) به بیش از ۱۰ میلیارد یوان (۱٫۴ میلیارد دلار) رسید.

پنل پشتی گوشی شیائومی 14و شیائومی 14 پرو

سری شیائومی ۱۴، به خصوص مدل استاندارد، به آمار فروش چشمگیری دست پیدا کرده است؛ این گوشی پس از ۱۰ روز از عرضه‌ی اولیه، بیش از یک‌ میلیون دستگاه فروخت و میانگین حجم فروش روزانه‌ی آن حدود ۱۰۰ هزار دستگاه بود.

علاوه‌براین، گوشی شیائومی ۱۴ در چهار ساعت اول فروش اولیه‌ی خود در پلتفرم های مختلف فروش آنلاین چینی رکوردهای جدیدی را برای فروش گوشی ثبت کرد و موجودی‌اش به پایان رسید.

 

مشتریان به نسخه‌ی ویژه‌ی شیائومی ۱۴ پرو تیتانیومی علاقه‌ی زیادی نشان دادند و در عرض چند ثانیه پس از شروع عرضه همه‌ی نسخه‌های آن به فروش رسید.

با این حال، شیائومی نیز با چالش های تولید مواجه است چراکه با تقاضای بسیار زیادی برای نسخه‌ی ویژه‌ی شیائومی ۱۴ پرو تیتانیومی مواجه شده است. قیمت گوشی شیائومی ۱۴ پرو تیتانیومی از ۹۰۷ دلار آغاز می‌شود.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی